Mushaboom Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Topic, Finnes det noen programmer? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 har aldri hørt om det. Jeg tror GPU/VPU 'en brenner seg med en gang hvsi du slår av viften. Uansett er det bare og fra ut kontakten til viften på selve kortet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Nei ikke finn på å skru av denne. Hadde et lite uhell som førte til at stock vifta på mitt Rad9800p stoppet og det var ikke så bra. Fikk ekstreme artifacts i løpet av få sekunder som endte opp i at maskinen frøs. Viifta på kjølern smeltet faktisk av varmen og kunne ikke brukes mer og selve kjøleribben fikk en brunaktig farge. Anbefales ikke. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Høres ikke bra ut nei. Får vel bare leve med støyen til jeg får tak i noe termisk lim Lenke til kommentar
MuD Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 bare med Asus sine XT-kort... der kan du justere vifta fra 0% til 100%... men det er ikkje anbefalt og ha den av så lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå