magnus85 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Litt dårlig forklart i topic men men, altså: Jeg skal ha en logo som skal på en måte bli liggendes bak teksten, men den er jo altfor grov til det nå, så det som må gjøres er å få den til å ikke ha så lyse farver. Feks som bakgrunnsbilde på brev og lignende er det ofte en logo i bakgrunnen, håper dere forstår, å dette skulle jeg da hatt til å virke i en Engelsk verson av Paint Shop Pro 8 EDIT:Ingen som vet??? Endret 15. mai 2004 av magnus85 Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ikke mye erfaring med dette programmet, men prøver meg allikevel. En måte er å justere opp brightness til bildet nesten forsvinner. Men en bedre måte er: 1. Åpne bilde som skal være i bakgrunn. 2. Layers > Promote Background Layer 3. Nå kan du juster "Opacity" (Gjennomsiktighet til det blir passe) 4. Så kan du lage nye lag til tekst ol. Her kan du justere bakgrunnen i eget lag etter at du er ferdig også. Finnes sikkert mange andre og bedre metoder, men vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå