insider Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har et lite problem som begyner å bli ganske ittiterende. Hver gang jeg skal svare på en topic / trykke på "siste 24 timer" blir jeg dissconnected fra hw.no og logget inn som gjest. Noen som vet hva dette kan komme av? Bruker Opera 7,5. Takk for alle svar ! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tror det er et problem som er med forumet. Har hatt det problemet med det fleste nettleserene. Det har derimot biltt løst når du merker av slik at du logges på automatisk Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Har prøvd å logge ned automatisk men dette fungerer vendig dårlig. Noen flere måter å få vekk dette irriternde problemet på ? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg bruker og Opera 7.50, og jeg har ikke dette problemet. Kan det være en cookie innstilling hos deg som er feil? Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Prøve å legge inn hele nettlestern på nytt kan hende det hjelper. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Av og til er reinstallering eneste løsning. :-( Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tror det er et problem som er med forumet. Kan ikke bare si at et program som brukes overalt i verden er feil/ødelagt pga 1-5 personer har cookies problemer Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Har lakt inn opera på ntt nå å ser ut som det fungerer. Satser på at det ikke klikker som det gjorde. Takk for alle svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå