mortenbring Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 gå in på datavirus.no... der er det gratis virus søk. tenkte alle kunne vite det! mye bedre enn å kjøpe norton anti virus. etter min mening suger norton anti virus. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jaha, norton og norman tilbyr to veldig gode pakker. F-prot sin er bedre etter en test jeg leste... Men skal du ha gratis så er jo avg antivirus ett alternativ som er gratis. Poenget med ett program er at du har realtime scan og minsker sansynligheten for at viruset blir kjørt på maskinen. Online scan hjelper ikke hvis du laster ned en fil med virus, du vet ikke at du har viruset før du har kjørt scannen igjen og da er det for sent. Lenke til kommentar
mortenbring Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) veit ikke helt om norman, men norton finner ikke noe virus. jeg bruker mcafee, det er topers og zone alarm pro som brannmur! Endret 15. mai 2004 av mortenbring Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Feilpostet post med elendig emnetittel. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg