Gå til innhold

Need For speed Underground 2

Anbefalte innlegg

jeg vet ikke helt...

det høres kjempefett ut, men på screenshotsene så ser det ut som om det er sånne statiske baner du ikke kan kjøre ut av... fryktelig teite ting... men de skryter på seg free-roaming city.... kult..

underground 1 hadde ett kjempegodt konsept, men det ble altfor dårlig gjennomført... kunne man ikke velge om catch-up skulle være på eller av i nfs2 eller.no?? :ermm:

uansett... ser for meg en råå utgave av gta med underground som mmorpg!!! :yes::D:thumbup::thumbs:

installasjone fra 8 dobbeltlags dvd'er og noen hundre gig på hardisken... det hadde vært verdt det (værtværtvært...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er vemodig å se hvor lavt NFS har sunket med tiden.

Ingen bilspill slår NFS 1 (i hvertfall sett ut fra tiden det kom ut på), og opp til Porsche Unleashed var det en bra spillserie, med nr 1, High Stakes og Porsche som høydepunktene.

Underground kan de stappe opp et sted sola sjelden skinner! :)

--

Og hadde det ikke vært for den elendige fjortis-filmen The Fast and the Furious hadde nok spillserien aldri tatt den retningen den gjorde.. :cry:

100% enig.

(----venter paa driver 3

men jeg kommer til aa holde et oeye med dette ogsaa.

Kan jo bli bedre en NFS:U

Lenke til kommentar

Har lest en plass at når du skal kjøre race, så blir d ikke slik at du bare går inn i menyen å velger hvilket race, du må kjøre rundt i byen å finne folk som er villige til å kjøre..

Håper at bortsett fra det, at det blir mindre meny, og mere "gjøre i spillet" hvis dere skjønner..

Edit: Har hørt at det bli ca 70millioner forskjellige kombinasjoner til bilene.. :dribble:

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar
Spillet vil inneholde nye spilltyper, en rekke nye muligheter for å skreddersy bilen din til dine behov, mer enn 30 lisensierte biler og over dobbelt så mange muligheter i forhold til å forandre på bilens utseende. Totalt vil Need for Speed: Underground 2 inneholde 70 milliarder mulige kombinasjoner av maling, klistremerker og liknende.

70 milliarder that is! :scared:

Det ser ut som det blir det samme tuning opplegget som i enern ut ifra screenshotsa med audiolayout osv... :mad: Det hadde vært så mye tøffere med en 300 siders katalog der du kunne plukket ut _den_ høyttaleren og _den_ forsterkeren, slik som i Street Legal 1 og 2. DA hadde det blitt mange kombinasjoner da!

Lenke til kommentar

jeg var en av de første i norge til å prøve nfs:u i norge, på playstation experience.da var vel spillet ca.60 prosent ferdig. jeg syntes det så fett ut, men håpet på å få skader i fullversjonen...skjedde det noen endringer i spillet siden den gang? NEI! alle vil jo ha skader i et bilspill! gt-serien har ihvertfall invendige skader i bilen...

Lenke til kommentar
Nei, huff. Need For Speed-serien ble ødelagt av den fryktelige "Fast and the furious"-filmen. Håper de tar til vettet og går tilbake til f.eks High Stakes eller Porsche Unleashed. :ermm:

Huff, nå ble jeg deprimert...

Tull og tøys, det er nettopp det at man kan tune sine egne biler som gjør NFSU kult. Kjedelig å starte med en ferrari som man ikke kan gjøre en dritt med.

Lenke til kommentar
Nei, huff. Need For Speed-serien ble ødelagt av den fryktelige "Fast and the furious"-filmen. Håper de tar til vettet og går tilbake til f.eks High Stakes eller Porsche Unleashed.  :ermm:

Huff, nå ble jeg deprimert...

Tull og tøys, det er nettopp det at man kan tune sine egne biler som gjør NFSU kult. Kjedelig å starte med en ferrari som man ikke kan gjøre en dritt med.

Greit nok at EA henter inspirasjon fra fast furious filmene, men måten de gjennomførte spillet på sugde jo eseltiss!!

Tuningsdelen i NFSU var jo skikkelig elendig. Var så utroli simplifisert. Bare det at de fleste deler like, bare med forskjellig produsent er jo så tafatt. De skulle ha tatt en kikk tilbake til Porsche unleashed angående tuning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...