Hoax Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Webley Patriot .177 er et av de kraftigste luftvåpen som finnes på markedet. Kal. 4,5mm - utgangshastighet: 356 m/sek. Kal. 5,5mm - utgangshastighet: 280 m/sek. Kal. 6,35mm - utgangshastighet: 250 m/sek. Stillbart avtrekk. Vekt 4,1 kg. Pris kr. 4.700,- Er det noen som har dette i 4,5mm? Vet du om noe som er bedre? Vil ha et kraftig luftgever for å øke treffsikkerhet på litt avstand og for å gi bedre totalt treffbilde. Har kikkertsikte som er et must have på dette. Grunnen til at jeg velger luftgever istedenfor f.eks halvautomat salongrifle med lyddemper har med beliggenhet, pris og bruksområde å gjøre. Skal bare skyte på blinker og bokser så da holder det. Ammo til .22 koster endel hvis du skal ha no beregnet for lyddemper. Vurderer også "Gamo Shadow 1000" Kaliber 4,5mm 3 kg. 305 m/s Pris kr. 1.790,- http://www.vapen-soilen.no/render.asp?main...ær&gr=PRODUKTER Endret 15. mai 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Ingen som har et av disse eller noe annet bra? Lenke til kommentar
6fiksert Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Halla! Jeg har en webley patriot i kal. 5,5mm. den er kraftig og skyter bra. Såvidt jeg veit, så lages ikke webley patriot i 4,5mm men bare 5,5 og 6,25 Lenke til kommentar
Spiky Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Halla! Jeg har en webley patriot i kal. 5,5mm. den er kraftig og skyter bra. Såvidt jeg veit, så lages ikke webley patriot i 4,5mm men bare 5,5 og 6,25 En kompis av meg har den i 6.35. Vi tok en test ute i kveld faktisk. Vi skjøt mot et bølgeblekktakk (en bit på ca 1x1 meter) på 25 meters avstand(nøyaktig målt opp) og kula gikk tvers gjennom. Store, grove hull. Hatsan 125 i kaliber 22 klarte derimot IKKE å gå igjennom. Vi brukte førsteklasses H&N kuler i begge rifler. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå