inaktiv000 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har kjøpt en kortleser, "6in1". Når har brukt et kort, bør jeg vel stoppe enheten for å ikke ødelegge filsystemet/filene på kortet. Da forsvinner jo hele enheten, og jeg må plugge den inn og ut for å få opp diskene... Finnes det ingen bedre måte? Tok forresten endel bilder på en fest, og skulle lese dem inn nå. Ingen filer. Når jeg satte kortet inn i kameraet, stod det "No Pictures" eller noe slikt.... Finnes det en måte å få fram filene igjen? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Fant filene med @Active Filerecovery eller hva det nå heter. Men det er nå surt om jeg skulle miste bilder hver gang jeg skal laste over... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Bruk den som du bruker en diskettstasjon. Når den ikke jobber er det trykt å ta utav kortet. (er vanlig at det er led's som viser om den jobber eller ikke) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 LEDen ser ikke ut til å blinke når den jobber. Det er mulig å velge eject på den gjeldende "disken", men vet ikke om det hjelper. Utrolig surt å miste bilder når de skal leses inn... (fikk reddet bildene vha. chkdsk, file recovery saken tok ikke alle.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå