Smidt Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) jeg har laget en porteføljeside som jeg gjerne kunne trengt litt kritikk på selv om den er ferdig kodet. Mouseover i menyen kommer, jobber med saken.. trenger også hjelp til et lite problem jeg har støtt på når jeg skulle kode selve porteføljedelen.. i opera (7.23) vises ikke noe på den siden, i Opera (7.5) vises bare øverste biten av bildet, mens i IE (6) vises alt for en gangs skyld som det skal.. jeg lurte på hvordan jeg det kan bli vist som i IE i begge versjonene av Opera.. edit: jeg har kommet frem til at det er float: left; i css'en som gjør at bildene ikke vises som de skal, men jeg trenger float: left; til å få de riktig posisjonert.. link: http://services.predicted.net/index.php?side=portfolio http://services.predicted.net Endret 15. mai 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Fant ut at det var http://predicted.net/portfolio/ Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 nice ! men passet ikke med 100 % width Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Her er det rette linken, sier fyren som har kodet den. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Her er det rette linken, sier fyren som har kodet den. ja, creds til Polert, som kodet den etter boken, selv om den funket fra før av men noen som har løsning på problemet? edit: PixelImp: hele poenget med designet er at det skal være 100% width.. Endret 15. mai 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Likte den veldig godt, samtidig som jeg ser at du har latt deg inspirere fra diverse sider. Nå skal jeg/man være forsiktig med å i det hele tatt anta slike ting, men jeg ser ingenting galt i den type innflytelse du har tatt innover deg. Veldig bra jobba! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hva feiler det den mouseoveren på det første menyvalget..? Det blir helt hvitt her.. (IE) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Vi vet alle hvor godt ei side i 100% bredde kan funke. Det gjør det her. Men det ble litt krasj med mine "tanker" rundt design. For det første: fonta i menyen MÅ VEKK! Grusomt upassende nå, slik det er. Egentlig er det ikke så mye mer. Kanskje må footer, og overfanger osv der jevnes ut litt. Men dette så virkelig spennende ut! Lykke til! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 hoveren på det første menyvalget er under utvikling. skal lage ny meny. tung tekst, vil det si mye tekst. i såfall har jeg ikke tenkt å skrive så mye på hver side. Har også tenkt å legge inn noen bilder. er riktig at jeg har fått litt inspirasjon her og der, men synes jeg ikke det preger siden så mye.. noen som har tips til hvordan fikse problemet på portefølje delen av siden ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Blomstene minnet meg på psilocybe sin side, men det gjør ikke noe siden den siden også er genial. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Blomstene minnet meg på psilocybe sin side, men det gjør ikke noe siden den siden også er genial. den siden også hadde ikke den i tankene når jeg laget den.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 PS: Nede ved den mørke linja, over mot venstre der den starter å utvide seg er det en liten brå start. Det er pixel-pirking, men jeg legger merke til den. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg synes siden ser ganske bra ut... bare noen feil i grafikken som får noe av det til å se litt dårlig ut (eksempel.. nederst til høyre). Det første jeg tenkte da jeg så siden var DENNE SIDEN Btw. jeg prøver ikke å beskylde deg for noe her altså.. Flott side... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg synes siden ser ganske bra ut... bare noen feil i grafikken som får noe av det til å se litt dårlig ut (eksempel.. nederst til høyre).Det første jeg tenkte da jeg så siden var DENNE SIDEN Btw. jeg prøver ikke å beskylde deg for noe her altså.. Flott side... er klar over det nede til høyre i footeren, skal seff fikses opp i.. ser også at decline sin side har 100% width og ellers noen fellestrekk, men jeg har lagt mer vekt på den enkle og brukt bilder. decline roen på å lage grafikk og har fått dette til bra. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jaja Torbjørn, får vel kommentere litt jeg også - Som folk har nevnt, menyen. Gjør noe med den. - "Svingen" nederst til venstre på den klumpen på høyre side ser litt merkelig ut. - Dropp de tynne grå strekene som er i toppen av den menylinjen - Løft enten opp teksten på høyre side eller senk den slik at den glir inn i toppen. Ikke ha den sånn midt i mellom. Kanskje en annen font også. En litt rundere, mer harmonsik som passer bedre til siden. - Likte ikke helt de funky formene oppe på venstre side. Blir kanskje bedre hvis du fjerner de allerede nevnte strekene. - Kan kanskje bruke fargen fra blomstene noe annet sted på siden, slik at det ikke blir så grått. Ellers likte jeg siden godt. Enkelt og fint. Det er bra. Liker sånne sider. Digget blomstene, spesielt den i venstre hjørne. Laget de selv? Men ser du har prøvd å lage litt runde merkelige former. Dropp det eller gjør det litt mer gjennomført, ikke sånn midt i mellom. Ellers likte jeg godt oppsettet på siden. - gordito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå