Gå til innhold

nytt hk -feil på Xp install

Anbefalte innlegg

fikk mitt nye ASUS IC7-MAX3 idag, og satte igang med install på en WD Raptor 36GB.. Alt går helt fint, men plutselig restarter maskina når jeg har kommet til "installerer enheter." Dette er etter maskina blir restarta av installasjonen for første gang. 35 minutter står igjen når dette skjer.

Har prøvd med 2 forskjellige xp-cd'er, en s-ata og en p-ata harddisk og 3 forskjellige cd-rom stasjoner.

Har også prøvd å disable enheter som "onboard audio, onboard usb 2.0 og onboard LAN i bios, med samme resultat i Xp installasjonen. Har også prøvd med forskjellige minnebrikker (1x512mb TwinMos 3200 DDR-SD og 1x512mb Apacer 3200 DDR-SD RAM.) Installasjoenen gikk videre enn det jeg sa EN gang, da kom den til "installerer nettverk" samme skjedde her; maskinen restartet uten for eller ettervarsel. :dontgetit:

Noen som har anelse om hva det kan være?

CD-rommen står som secondary master..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å la maskinen fortsette med installasjonen etter at den låste seg ?

Det blir opprettet diverse logger, og dersom windows krasjer under en installasjon, vil den hoppe over "problemene" om du fortsetter installasjonen.

OT: Dette hadde vel heller hørt hjemme under windows delen av forumet :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...