Gå til innhold

Får -1800 mhz på CPU!?

Anbefalte innlegg

Får ikke spillt Neverwinter nights og black & white. Får opp akkurat samme feilmelding når jeg konfigurerer spillet før jeg starter det. Får beskjed om at CPU har "-1800 mhz" så alle instillingene blir stillt inn til det minimale. Ikke nokk med det, det hakker!! Hva kan det ha seg??

Har:

intel celeron 2.5

512 RAM

80 gb WD

ATI Radeon 9200

Kjører WinXP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan jeg får endret på det. finner ikke noe i BIOS. det som har med CPU å gjør er skravert. Er det ikke ett program jeg kan laste ned som jeg kan stille på FSB på da? Forresten så er det en HP Ixtreme maskin

Lenke til kommentar
Er du sikker på at FSb står riktig i BIOS?? Skal vel stå på 166MHz vil jeg tro...

Kan også være virus...

166Mhz ? På en Intel Celeron CPU ?

I don't Think so ...

1.) Ingen Intel CPU bruker 166mhz FSB. 66/100/133 SDR eller 100/133/200 QDR

2.) Alle andre Celeron bruker annet enn 100Mhz Fsb

Lenke til kommentar
Er du sikker på at FSb står riktig i BIOS?? Skal vel stå på 166MHz vil jeg tro...

Kan også være virus...

166Mhz ? På en Intel Celeron CPU ?

I don't Think so ...

1.) Ingen Intel CPU bruker 166mhz FSB. 66/100/133 SDR eller 100/133/200 QDR

2.) Alle andre Celeron bruker annet enn 100Mhz Fsb

:blush:

Har ikke studert Intel så veldig nøye (tok bare et logisk tall fra AMD's CPU'er)

:blush:

Lenke til kommentar
Får ikke spillt Neverwinter nights og black & white. Får opp akkurat samme feilmelding når jeg konfigurerer spillet før jeg starter det. Får beskjed om at CPU har "-1800 mhz" så alle instillingene blir stillt inn til det minimale. Ikke nokk med det, det hakker!! Hva kan det ha seg??

Kanskje du har satt inn CPU opp-ned? Neida.. Hva står det når du høyreklikker på My Computer og velger Properties/Egenskaper da? Står det riktig der, er det vel sannsynligvis spillene som har problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...