Gå til innhold

Half Life 2 kommer 2 july ifølge Wall Mart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

nå vet jeg ikke hvor ofte the inquirer har rett angående spill, men wall mart er jo ingenting annet enn et stort kjøpesenter (ca).

derfor ser jeg ikke hvorfor man skal ta artikkelen seriøst, blir jo som å legge ut artikkel om at duke nukem forever kommer til jul bare fordi en eller annen spillside har satt det opp som desember release og at man kan få forhåndsbestille det, div sider gjør som oftest slike ting for å sikre seg forhåndsbestillinger.

de eneste som vet noe om datoen er valve (kanskje vivendi også).

Lenke til kommentar

En ting skal du bemerke deg her. Jeg TROR ikke på alle nyheter jeg selv legger ut, men jeg legger ut nyheter slik at andre lesere skal finne ut hva de tror. Selv om jeg lager et innlegg hvor det står: "Half Life 2 kommer 2. juli", betyr ikke det at jeg tror det, snarere tvert imot.

Lenke til kommentar

4. juli hadde vel passet bra for å lanserespillet, med tanke på USA's nasjonaldag. Sånn sett var det kanskje rart å legge den 2 dager i forveien.. =p

Eller kanskje ikke.. bare det kommer ut før jeg går av med pensjon (ca 40 år) er jeg fornøyd..

Lenke til kommentar

Fra www.halflife2.net:

When will Half-Life 2 be released?

So far all we have to go on is Doug Lombardi, Valve's marketing director stating they were currently working towards a "Summer 2004" release.

Nå har de utsatt HL2 så mange ganger at jeg ikke tror det er kommet ut før jeg står med det i hånden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...