magh Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Du ville vite hva brukerne synes; JEG synes det du viser frem her burde forkastes. Navnet "datating" høres for meg dumt ut. Prøv å finne på noe mindre vidt og mer kreativt. Lykke til med ditt neste forsøk. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Domenet er jo datating.com, så tror ikke navnet er noe som kan/bør byttes på. Går man til hotmail.com kommer man ikke til en side for en forening for revmatikere. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Domenet er jo datating.com, så tror ikke navnet er noe som kan/bør byttes på. Går man til hotmail.com kommer man ikke til en side for en forening for revmatikere. Godt poeng der, navnet er da ok det. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Synes liksom det blir litt unødvendig med superavanserte engelske uttrykk som domenenavn (no offence til de her som har det), siden domenenavnet bør ha relevans til innholdet. Hvis jeg har domenet absquatulate.org, sier det lite om at siden min handler om data, programmering og frisbee. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 nei, men det er jo litt kult da. Også gir det jo siden et eget preg på en måte Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 hehe, ble litt mye krangling her gitt.. men hvis noen vil lage et design eller et par knapper så bare gjør det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå