Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Var veldig enkelt. For enkelt .. Du bør ihvertfall ha en ramme rundt hele greia. Knappene i menyen, er de tatt ifra Alistaparts: Sliding Doors of CSS? Uansett, de passa ABSOLUTT ikke inn. Vil egentlig si dette er en startover.. Endret 15. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 hehe, ja.. er grunngreia bare da.. har bare satt opp enkelt hvordan det skal se ut.. skal jo såklart lage egne knapper.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 ¨Synes den var veldig enkel.Knappene mangler liksom noe å holde seg fast til, Header var også veldig enkel med bilde og skrift, kanskje du skulle prøve å gjør litt mer med den. Mouseover på linkene er også kjekt å ha. grids er vel litt gammelt se om du kan finen på noe nytt og spennende i stenden for! Stå på! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 ¨Synes den var veldig enkel.Knappene mangler liksom noe å holde seg fast til,Header var også veldig enkel med bilde og skrift, kanskje du skulle prøve å gjør litt mer med den. Mouseover på linkene er også kjekt å ha. grids er vel litt gammelt se om du kan finen på noe nytt og spennende i stenden for! Stå på! grids? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Ja, du har grids i hele div-en.. noe ala det Fastname har.. Endret 15. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Ja, du har grids i hele div-en.. noe ala det Fastname har.. eh... skjønner ikke hva dere mener.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 sånne knapper ment å være i toppen av en ramme ... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Denne bakgrunnen har du i hele div-en.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ja, du har grids i hele div-en.. noe ala det Fastname har.. Noe ala det hardware.no har som bakgrunn, vil nå jeg si... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 aha...nå skjønner jeg.. ''men siden jeg er lat i dag, noen som vil prøve å lage noen nye knapper til meg?? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ja, du har grids i hele div-en.. noe ala det Fastname har.. Noe ala det hardware.no har som bakgrunn, vil nå jeg si... Ja, ok.. men nesten fastname også da! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 noe av det samma ja.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 aha...nå skjønner jeg.. ''men siden jeg er lat i dag, noen som vil prøve å lage noen nye knapper til meg?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 aha...nå skjønner jeg.. ''men siden jeg er lat i dag, noen som vil prøve å lage noen nye knapper til meg?? slapping Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Er jo tross alt du som er slapp, siden du ikke gidder å lage buttons selv.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Er jo tross alt du som er slapp, siden du ikke gidder å lage buttons selv.. ikke si det da ble skikkelig såra ikke min skyld da..er født sånn Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 slapping Tør jeg si "Idiot"? sure.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ta å ro'en litt nå a... Det er ikke noe pes å lage et par knapper, da, særlig ikke når du allikevel sitter ved dataen og loker på forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå