vebwa Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Driverne som fulgte med min CL56 til Mobility Radeon 9700 kortet har bl.a. ikke Control Panel-funksjonaliteten som vanligvis finnes under skjerminnstillinger for ATI-kort (driverne jeg bruker nå - de som fulgte med maskinen- har ingen av de vanlige ATI-tabbene under Advanced). Mobility Radeon drivere kan jo ikke lastes ned fra ATI's nettsider; hva kan man bruke/hvor finner man det som trengs for å få Control Panel til disse kortene? Trenger bl.a. å stille på S-VHS-utgangen... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Fra hjemmesiden til de som laget bærbare maskinen din. Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Vet det ligger noen drivere på whitebox.no, men regner med dette er de samme som fulgte med driver-cden, altså uten Control Panel osv. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Vet det ligger noen drivere på whitebox.no, men regner med dette er de samme som fulgte med driver-cden, altså uten Control Panel osv. Er bare å prøve. Går det ikke, så går det ikke. Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 www.omegacorner.com ? B.T. Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Finnes vel ikke Omega-drivere for Mobility Radeon...? edit: så nå at støtte for mobility 9700 er lagt til. Skal teste... Endret 15. mai 2004 av vebwa Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Mobility Radeon har vært støttet en god stund på omegadriverne. Ellers så finnes det et annet program som modder vanlige ati driver så de passer til mobility. Husker ikke hva det heter, men du finner det vel ved å søke litt. Lenke til kommentar
siggs Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 funker denne driveren til 9600? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Du lan bruke Catalyst om du vil LES HER Lenke til kommentar
skaven Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har dere testet den "nyeste" versionen?? (Omega) Låser seg når jeg setter maskinen i ventemodus, ellers så er den stabil. Kjørte 2.5.0.4 i mange mnd uten problem, blir nok til at jeg hopper tilbake til denne ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå