Lurifaksen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hva med 3650? Den er billig, og har en helt grei kalender (har aldri brukt den selv), og det er mulig å laste ned programmer med alle slags kalender-funksjoner du skulle ha bruk for. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Eller n-gage, har også symbian (som 3650), er så stygg at ingen vil våge å stjele den og har alt du kan be om (mp3, radio med mere) edit: Er kanskje ikke så stygg da, men er mindre atraktiv, ser "mindre verdt og god" enn den egentlig er... Endret 16. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
panybs Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 jeg skal uansett ikke ha så stor mobil. skal ikke veie så mye heller. Men har 6230 dårlig batteri ? hvor mye koster det for ekstra batteri ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det koster vel rundt 300,- men nokia har ikke de beste batteriene for å si det sånn, SE sine holder mye lenger(etter egen erfaring) Lenke til kommentar
panybs Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 hvordan er SX1 i forhold til 6230 ? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Eller n-gage, har også symbian (som 3650), er så stygg at ingen vil våge å stjele den og har alt du kan be om (mp3, radio med mere) edit: Er kanskje ikke så stygg da, men er mindre atraktiv, ser "mindre verdt og god" enn den egentlig er... Hehehehehe... Du har et poeng... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Eller n-gage, har også symbian (som 3650), er så stygg at ingen vil våge å stjele den og har alt du kan be om (mp3, radio med mere) Dagens Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hvordan er SX1 i forhold til 6230 ? Begge telefonene har sine fordeler og ulemper. 6230: +Liten +Minnekort +Mp3 og Radio +Bra tastatur -Liten skjerm -Standbytiden -ikke symbian SX1: +Symbian +Mp3 og Radio +Minnekort og hot-swap +Stor skjerm -Kronglete tastatur -Stor -Standbytiden kanskje Lenke til kommentar
panybs Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 har nå godt bort fra mp3 spiller intigrert i mobilen. Fordi jeg skal ha meg mini ipod vil ha en billig men god kalender telefon. Helst konantkort. kamera og spil og alt slikt driter jeg i! det skal gå ann å synkronisere med pc'en samma hvilket program. og det skal komme opp en pop med alarm på kalenderen. Finner noen en sånn telefon blir jeg glad. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 har nå godt bort fra mp3 spiller intigrert i mobilen. Fordi jeg skal ha meg mini ipod vil ha en billig men god kalender telefon. Helst konantkort. kamera og spil og alt slikt driter jeg i! det skal gå ann å synkronisere med pc'en samma hvilket program. og det skal komme opp en pop med alarm på kalenderen. Finner noen en sånn telefon blir jeg glad. Ipoden har spill Lenke til kommentar
panybs Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 jaja men det er ikke derfor jeg skal kjøpe den men noen forslag? kommer til å bli nesten blakk etter mini ipoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå