gunnare Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hei! Mitt er matt svart. Stilig. Aopen 4BS Pro. gunnare Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Har alt rødt jeg... MSI og Gainward Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Har svart jeg.. før det hadde jeg gull... grønnt e og blir kjedelig... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg synes fargekombinasjoner er viktigst. Har dette: En fin råd zalman flower Svart kabinett Brun cpu Rødt hovedkort Gult skjermskrot(Sa skjermskrot) et gammelt og slittGF2 Grønne nettverkskort. Blå ram Tror elektronene liker seg. Maskinen virker sånn noenlunde da. Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-04-08 22:45, nerd-light skrev:Har du et hovedkort som skiller seg ut fra den kjedelige konforme grønne mengden??? La oss slå fast med engang: Grønne hovedkort er kjedelige!! Mitt hovedkort er et ASUS Cusl2c "black Pearl" intel815 Special limited edition. Kullsvart med gullfarga kjøleribber. Utrolig stilig faktisk.Det matcher faktisk kontorstolen min en svart maskulin sak fra IKEA :smile: Matching er viktig :smile:Så får høre litt om hva slags farger som finnes der ute !!mvh Nerd-light Jeg sier bare heeeeeeeeeeeerreguuuud.... Lenke til kommentar
milamber Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Detta må være en av de kuleste trådene jeg har sett :smile: Her er det mye kule farger. Selv har jeg Rødt MSI hovedkort, med en matchene Rødt Gainward skjermkort. Til dette har jeg et sort lydkort med matchene runde gule IDE kabler. Ellers er alt grønt, hvit og metalisk. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Har et svart aopen ak77-333 VIA apollo chipset... by the way.. HVEM I SVARTESTE GRANSKAVEN ER DET SOM BRYR SEG OM FARGEEEN PÅ HOVEDKORTET??? bare spør? I rest my case.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Gressgrønt.... På macen er det....*åpne tastaturet*... grønt!. Men ut fra PSUen i PCen er de ledninger i alle regnbuens farger. Weeeeeee. Lenke til kommentar
decker Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 nerd-light, du glemte å nevne at våre Black Perl kort har gullforgyllte kjøleribber åsså! =DD decker. http://www.decker.no Lenke til kommentar
twarr Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 MSI KT3 ULTRA-ARU og rødt Ej synst at det e tøft ej! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Mitt også, + at jeg har rødt grafikkort. Kameraten min kaller det mensenkort, he he! nesten bare rødt der! Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg har et svart AOpen skjerm og hk. Stilig, men hk går i stykker etter en uke så jeg kan nesten si at jeg abonerer på hk'et. - Lozip - Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Ta en titt på detta Sinnsykt rått hk - Lozip - Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Rødt så klart. Hadde grønt skjermkort, men kjøpte nytt etter en uke. Nå er det også rødt :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 13:30, Lozip skrev:Ta en titt på detta Sinnsykt rått hk- Lozip - det var bare konge farger da... må ha det nå... det er jo bra specs på det også.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hvorfor er dere så opptatt med hvilken farge det er på pc delen som hk/skjermkortet/ram,har ikke dere et lukket system som du kun ser når du åpner kabbinetet?? Kjetil Lenke til kommentar
umy Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Ta en titt på detta Sinnsykt rått hk - Lozip - _________________ fett :razz: ___________ jeg har plexiglass og hk'et synes ganske godt, desverre har jeg oxo bare et kjedelig brunt et, skulle hatt ett rødt el.no tilfelle bestemor kommer innom Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Ha, Både Hovedkortet mitt og skjermkortet er rosa!! MSI og Gainward! Ser ganskje fett ut i "sidevinduet" mitt..:wink: MSI og Gainward ruler verden!! Lenke til kommentar
xeos Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 http://images.anandtech.com/reviews/mother...oyoplatinum.jpg Slår absolutt alle andre hk farger + at det står i stil med aluminiums kabinettet, den sølvfargede skjermen OG TV'n min!! ...Nå trenger jeg bare penger til å kjøpe et, *host* [ Denne Melding var redigert av: xeos på 2002-06-26 17:54 ] Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Du er litt for sein gutten min :smile: Linken ligger her fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå