Merlin Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Half Life 2 to ship on July 2nd Well, that's what Wal*Mart says A NOTICE ON the Wal-Mart web site has Half Life 2 for the PC available for shipping in early July - the 2nd of July in fact. Wal-Mart says that if you pre-order this item today, it will ship to you then for $49.82. We're not sure what will happen if you start sending your Half Life 2 vouchers to Wal-Mart. So we'd advise you not to. Får håpe denne datoen holder seg Kilde: The Inquirer Endret 15. mai 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Geeee. Stole på en butikk? Tror ikke det du. I følge amazon.co.uk skulle jeg hatt HL2 allerede (Nei, de har byttet dato nå, men de hadde en ffør i tiden). Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 *Glede seg* Men vet ikke om det er det aller lureste tidspunktet å lansere et spill på nå da. Fett uansett. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Geeee. Stole på en butikk? Tror ikke det du. I følge amazon.co.uk skulle jeg hatt HL2 allerede (Nei, de har byttet dato nå, men de hadde en ffør i tiden). Det du må tenke på her Veritas_ er følgende: Jeg vet godt at Amazon hadde en release date som skulle vært for lenge siden, men før Amazon gav ut denne hadde Gabe Newell sagt at Half Life 2 kommer ut den datoen, (husker ikke helt hvilken dato) men så en film på Gamespot. Der sa han sommer 2003, men la til at datoen "seemed very unfortunate in terms of development". På den andre siden så har Gabe nå selv sagt at utviklingen av Half Life 2 har gått raskere enn de trodde og at spillet nå høyst sannsynlig er tilgjengelig på sommeren. Om dette er July August eller September gjenstår å se Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 skal ikke kjøpe dette spillet Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg tar ikke gleden på forskudd, men vi kan jo håpe. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kommer det har det tatt sin tid, kupongen er jo nesten glemt. (kupongen som fulgte med ati sin xt serie). Men det må komme snart siden de har forhåndssolgt så mange eksemplarer Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg håper ikke lenger, jeg bare venter. Tør ikke tro på noen 'release date'-utsagn lenger. Det kommer ut når det kommer ut, og da verden blir glad. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det må være vild gjetting. Gabe eller andre fra Half-Life 2 har ikke gitt noe som helst bekeftelse på noe dato. Eneste de har sagt er at de sattser på sommeren. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Vel, skal vi si: "Den har vi hørt før!". Jeg blir ikke veldig overrasket om det plutselig kommer en utsettelse til, nei. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jeg tviler sterk på at de har satt en fast dato, 2. juli er kanskje målet, men tviler på at de rekker det.. På E3 så sa de at de ikke var helt ferdig og at de jobbet med multiplayer delen av spillet (Så sneak peak fra Counter Strike til HL2.. så døds bra ut).. Så som andre sier, bare å vente! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 jeg tviler sterk på at de har satt en fast dato, 2. juli er kanskje målet, men tviler på at de rekker det.. På E3 så sa de at de ikke var helt ferdig og at de jobbet med multiplayer delen av spillet (Så sneak peak fra Counter Strike til HL2.. så døds bra ut).. Så som andre sier, bare å vente! Ifølge det intervjuet av Gabe Newell på e3 hørte jeg noe annet. Her sa Gabe at de er ferdig med spillet men lar personer spille spillet for å rette på ting i forhold til hva som er gjort feil eller ting som kunne vært anderledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå