majuz Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Når jeg spiller eller gjør mye på datamaskinen slår skjermen seg av automatisk! Hva kan være galt? Dette er oppsettet: Samsung Syncmaster 957P PowerColor Radeon 9800 PRO 128 MB Jeg har bare installert den driveren som fulgte med, kan d hjelpe å laste ned en nyere driver? Eventuelt hvor får jeg tak i denne? Tar imot alle svar med takk!!! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 slår den seg av med en gang eller går det en stund? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 kan være at spill/program er still for en høyere oppløsning enn skjermen takler. Prøv å starte spill i sikkermodus evnt. sett ned oppløsning Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Mulig att den er satt til å slå seg av etter en stund! Guide til hvordan du kan sjekke det: Start ---> Kontrollpanel ---> Strømalternativer. Hvis det der står på slå av skjerm etter så og så lenge så setter du det bare på aldrig! Edit: Sorry, men jeg så ikke at det var et problem som oppstod mens du brukte PCn Endret 15. mai 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
majuz Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Takk for kjappe svar og gode forslag! Det tar variert med tid til skjermen slår seg av, det er forskjellig i fra gang til gang. Flere forslag??? Endret 15. mai 2004 av majuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå