Atomet Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei!, jeg har nettopp fått dc ++ derfor har jeg et spørsmål om det. -Det jeg lurer på er hvordan denne shareingen fungerer. Når jeg har satt på settings noen filer som jeg vil dele hvem er det da som kan få disse filene? Er det bare folk som er inne på samme hub som meg, samtidig som meg? Eller kan alle folk hente de filene? Kan folk hente filer fra meg dersom jeg ikke er inne på dc++? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Alle kan skaffe seg filene dine nå, men må selvsagt ha maskinene på, være på nett, ha DC åpent og være på samme hub Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Så hvis noen holder på å laste ned fra meg og jeg trykker øverst i høyre hjøre, stoppes da denne nedlastingen fra dem? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Takk skal dere ha. Men jeg lurer også på om det er lurt å være tilkoblet mange hubber eller bare en? Og hvor kan jeg se hvem som laster ned fra meg? Endret 15. mai 2004 av Atomet Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Takk skal dere ha. Men jeg lurer også på om det er lurt å være tilkoblet mange hubber eller bare en? Det kommer ann på det! Jo flere hubber du er koblet til jo bedre tilgang får du til diverse filer, men desto flere kan laste ned filene fra deg og bruker op all up loaden din! Det er ikke noe serlig hvis du skal surfe samtidig og det er ofte at DL kan bli redusert dersom det er høy UL altså ikke full duplex! En måte du kan forhindre dette er å skaffe deg netlimiter eller DU super controler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå