Gå til innhold

Koss Lifetime warranty


Anbefalte innlegg

Ledningen på hodetelefonene mine er nesten av. Den svarte plastiken(hvis det er det det er)som er rundt har gådd av helt oppe der hvor ledningen sitter i hodetelefonen.

Er det ikke san at man kan bytte den inn da.

 

PS

Har ikke kvitteringen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ledningen på hodetelefonene mine er nesten av. Den svarte plastiken(hvis det er det det er)som er rundt har gådd av helt oppe der hvor ledningen sitter i hodetelefonen.

Er det ikke san at man kan bytte den inn da.

 

PS

Har ikke kvitteringen

Nei. Garantien gjelder ikke uten kvittering.

Lenke til kommentar

Tror man ikke må ha kvitteringen hvis man sender den inn til koss selv... tror det bare er hvis man går til butikken man kjøpte den fra...

Du kan jo evt. gå inn på koss sine hjemesider og se om du finner noe kontaktinnformasjon, og sende dem en mail å spørre angående ditt tilfelle. Men tror du må bekoste porto i såfall...

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke byttet hodetelefonene på expert(der de kom fra) :no:

Hva gjør jeg nå

Hjelp

 

Jeg skreiv en plass at de kostet 200 men de koster 300kr

Finn dokumentasjon på at det er livstid garanti, hvor det også står at ved skade skal de levers inn til den lokale forhandleren. Så tar du med dette og leverer til forhandleren...

Lenke til kommentar

Går det an å bruke embalasjen som føller med :dontgetit: blir det ikke litt dumt å komme senere å si at det er livsgaranti.

De sa også at garantien ikke gjelder når det er ledningen som er ødelagt(dette må jo bare vere tull)

 

PS

har fortsatt ingen kvitering.

 

Takk for tipset

:thumbup:

 

Må vel prøve på nytt. Det er jo LIVSGARANTI

Endret av ASW
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig tviler jeg på at du vil få dette på garantien...

Garanti gjelder aldri for slitasje, noe dette tyder på. Hvis ledningen ryker, kommer det av at den har vært utsatt for stress over lengre tid.

 

Livstidsgarantien gjelder feil som kan oppstå på grunn av produksjonen, men gjelder sjeldent feil som oppstår på grunn av slitasje.

 

Hadde jeg vært deg, ville jeg fikset det selv. Hvis hodetelefonene ennå funker, kan man gjøre mye morro med superlim. Hvis du har mistet lyden, kan du finne frem loddebolten (eller noen som har loddebolt), og lodde selv/bytte ledning e.l.

 

Men jeg vet jo ikke hvordan hodetelefonene ser ut, så dette må du jo vurdere selv.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke byttet hodetelefonene på expert(der de kom fra) :no:

Hva gjør jeg nå

Hjelp

 

Jeg skreiv en plass at de kostet 200 men de koster 300kr

Prøv en annen expert. Jeg har utplassering på expert 1 gang i uka, jeg har ingen problem med å få reparert / eller betale 50 lapp for nytt uten kvittering.

 

Vi sender inn 1 sekk med porta pro i måneden, og ingen av dem har kvittering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...