Netshop Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei forumbrukere, vi får vel komme med en liten kommentar her: Vi sikter selvsagt til en av våre konkurrenters betalingsmåte i denne reklamen, da vi anser det som en klar ulempe for kunden å måtte betale for en vare lang tid før man mottar den. Hos oss slipper man det, noe som medfører en enklere handel og også betydelig mindre risiko for kunden. Klart vi vil fortelle om det, da vi anser det som ett fortrinn fremfor akkurat denne konkurrenten. Litt humor og kreativitet hos vår markedsavdeling førte altså til denne teksten; og vi kan vel egentlig ikke se noe som helst galt i det da det er en ren faktaopplysning. Men siden det tydeligvis støter enkelte her, vil vi vurdere å gjøre om denne teksten til uken. Med vennlig hilsen Netshop Lenke til kommentar
Børge Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Lave priser er den største kundefordelen. Er dere i ferd med å drite litt på draget nå..? Endret 16. mai 2004 av Børge Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ser ikke at det er ulovlig å reklamere med betalings måten, selv om nesten alle andre bruker den samme. Det som er enda bedre er at trådstarter har akkurat gitt netshop.no Masse masse Pr, kanskje noen få til oppdaget Netshop.no pga dette. Ellers, ro ann nærvene a, den raklameringen rakker ikke direkte ned på en annen Nettbutikk, den forteller hvordan man betaler på Netshop.no. Men klart, konspirasjons teorier er jo gøy Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Lave priser er den største kundefordelen. Er dere i ferd med å drite litt på draget nå... nå kan det jo hende at enkelte kunder syns det er en kundefordell å vite at de ikke blir svindlet. Netshop tilbyr her bare en sikkerhet. Noe som PR burde kunne tilby, men ikke gjør. Syns her Netshop har alt på det rene. Hvis jeg faktisk skal ut å svi av 5000,- kr, ville jeg satt pris på at jeg vet hva jeg får. Sier ikke at PR ikke leverer, men jeg personlig syns nå det er betryggende å vite at jeg får varen før/når jeg betaler. Netshop: syns dere er en bra webshop, og så lenge dere fortsetter å tilby dataprodukter til en grei pris med god service vil jeg fortsette å handle hos dere. P.S Noen som vet hvorfor PR ikke kan tilby oppkrav, sånn som (er ikke sikker men regner med) 99% av alle andre webshopper. Kan faktisk ikke huske sist gang jeg måtte forhåndsbetale for noe fra en webshop. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Lave priser er den største kundefordelen. Er dere i ferd med å drite litt på draget nå..? Det er din mening, andre verdsetter kanskje muligheten til å bestille i oppkrav høyt, netshop reklamerer for det som er deres fortrinn på dette produktet, veldig forståelig. AtW Lenke til kommentar
Børge Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 ATWindsor; Du har så rett så rett, men problemet er jo fortsatt at varen skal betales. Om du velger å betale på forskudd for å spare penger eller betale en tusing mer når du vet at pakken er kommet til deg går vel ut på ett? Personer som er veldig mistroiske og aner ugler i mosen, bør selvfølgelig ikke slå til på et slikt tilbud. Det største problemet med all web-handel, være seg Komplett, Netshop eller PR, er rett og slett mangelen på personlig kunderelasjon. Det er ikke alle som verdsetter å måtte skrive mail etter mail eller sitte i telefon i timesvis for å behandle en evt reklamasjon. For mange er dette den viktigste kundefordelen. All handel over nett for meg, personlig, er lave priser. Akkurat som på Rema reklamen. Det enkle er best! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 ATWindsor; Du har så rett så rett, men problemet er jo fortsatt at varen skal betales. Om du velger å betale på forskudd for å spare penger eller betale en tusing mer når du vet at pakken er kommet til deg går vel ut på ett? Personer som er veldig mistroiske og aner ugler i mosen, bør selvfølgelig ikke slå til på et slikt tilbud. Det største problemet med all web-handel, være seg Komplett, Netshop eller PR, er rett og slett mangelen på personlig kunderelasjon. Det er ikke alle som verdsetter å måtte skrive mail etter mail eller sitte i telefon i timesvis for å behandle en evt reklamasjon. For mange er dette den viktigste kundefordelen. All handel over nett for meg, personlig, er lave priser. Akkurat som på Rema reklamen. Det enkle er best! Det er jo din personlig mening når det gjelder handel, og den er jo grei nok den, er ganske enig selv, men for noen er oppkrav en fordel og en ekstra sikkerhet, jeg skjønner ikke helt det gale i å henvende seg til denne kundegruppa i en reklame. Jeg mener det er jo greit med en reklame som lyder "hummer, nå enda større" enda jeg personlig synes det er en idiotisk stor bil, men for noen oppfattes dette som en fordel, og dermed funker reklamen. AtW Lenke til kommentar
Tai`daishar Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Hei forumbrukere, vi får vel komme med en liten kommentar her: Vi sikter selvsagt til en av våre konkurrenters betalingsmåte i denne reklamen, da vi anser det som en klar ulempe for kunden å måtte betale for en vare lang tid før man mottar den. Hos oss slipper man det, noe som medfører en enklere handel og også betydelig mindre risiko for kunden. Klart vi vil fortelle om det, da vi anser det som ett fortrinn fremfor akkurat denne konkurrenten. Litt humor og kreativitet hos vår markedsavdeling førte altså til denne teksten; og vi kan vel egentlig ikke se noe som helst galt i det da det er en ren faktaopplysning. Men siden det tydeligvis støter enkelte her, vil vi vurdere å gjøre om denne teksten til uken. Med vennlig hilsen Netshop NetShop: Jeg synes dere har oppført dere ufint i denne sammenhengen. Så mitt forslag til dere er: Spark hele markedsføringsavdelingen(hvis dere har en da..) og kutt prisene deres. Den beste pr`en dere kan få er å ha lavest pris, det burde "markedsføringsavdelingen" deres vite. Jeg forstår at dere er bitre når noen greier å utkonkurere dere så vanvittig på pris, men dere burde absolutt tenkte dere godt om før dere prøver dere på et sånt "stunt" igjen. Slutt å sutre, senk prisene..... Endret 16. mai 2004 av Tai`daishar Lenke til kommentar
Fury Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja det er litt av et "stunt" .. Det sier egentlig mer om Tai`daishar enn Netshop Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Slutt å sutre, senk prisene..... Hahahahaha, at du kan lire av deg "slutt å sutre" er jo noe av det morsomste jeg har lest i dag AtW Lenke til kommentar
Tai`daishar Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Ja det er litt av et "stunt" .. Det sier egentlig mer om Tai`daishar enn Netshop Ja, det sier at jeg synes at bedrifter ikke burde slenge drit mot andre når de ikke er billigere på pris. De har jo innrømmet å mynte denne på sin konkurrent, det viser jo bare at jeg hadde rett! Og jeg mener fortsatt at hw kunne sagt nei til denne reklamen. EDIT: Entall ikke flertall Endret 16. mai 2004 av Tai`daishar Lenke til kommentar
Tai`daishar Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Slutt å sutre, senk prisene..... Hahahahaha, at du kan lire av deg "slutt å sutre" er jo noe av det morsomste jeg har lest i dag AtW Ja jeg sutrer faktigst litt , men jeg er ikke redd for å si fra når jeg mener bedrifter går over streken! EDIT: ikke folk, bedrifter Endret 16. mai 2004 av Tai`daishar Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 NetShop: Jeg synes dere har oppført dere ufint i denne sammenhengen. Så mitt forslag til dere er: Spark hele markedsføringsavdelingen(hvis dere har en da..) og kutt prisene deres. Den beste pr`en dere kan få er å ha lavest pris, det burde "markedsføringsavdelingen" deres vite. Jeg forstår at dere er bitre når noen greier å utkonkurere dere så vanvittig på pris, men dere burde absolutt tenkte dere godt om før dere prøver dere på et sånt "stunt" igjen. Slutt å sutre, senk prisene..... Jeg personlig vill heller betale litt mer for å få god service. Noe jeg mener nethop har en god balanse på. Kansje ikke billigst men iallfall en av de webshopene med best service. Uansett så er det sånn at den "sterkeste" overlever. Det at netshop prøver å sette seg i bedre lys enn andre butikke ser jeg ikke som et problem. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Fin reklame for NetShop denne tråden her, over 2000 visninger Lenke til kommentar
Tai`daishar Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Fin reklame for NetShop denne tråden her, over 2000 visninger Det er sant det beklagligvis, men kanskje noen som hadde tenkt å handle der ikke gjør det allikevel da de ser hvor uetiske de er. det håper jeg ihvertfall.... Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 er reklame blitt uetisk nå? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja det er litt av et "stunt" .. Det sier egentlig mer om Tai`daishar enn Netshop Ja, det sier at jeg synes at bedrifter ikke burde slenge drit mot andre når de ikke er billigere på pris. De har jo innrømmet å mynte denne på sin konkurrent, det viser jo bare at jeg hadde rett! Og jeg mener fortsatt at hw kunne sagt nei til denne reklamen. EDIT: Entall ikke flertall Men du, pris er ikke alt. Det er en grunn til at alle ikke handler ifra itbutikken? (som oftest er blant de billigste). Det er ikke alle som bare verdisetter en pris, men service er meget viktigt noen ganger. Skal man kjøpe en skjerm for mellom 4 og 5 000 kr, så betaler jeg heller litt ekstra for å få litt service, hvis det skulle være noe feil på skjermen, eller bli det i fremtiden. Jeg tror faktisk det er veldig få som tar innleggene dine seriøst. Lenke til kommentar
Tai`daishar Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Ja det er litt av et "stunt" .. Det sier egentlig mer om Tai`daishar enn Netshop Ja, det sier at jeg synes at bedrifter ikke burde slenge drit mot andre når de ikke er billigere på pris. De har jo innrømmet å mynte denne på sin konkurrent, det viser jo bare at jeg hadde rett! Og jeg mener fortsatt at hw kunne sagt nei til denne reklamen. EDIT: Entall ikke flertall Men du, pris er ikke alt. Det er en grunn til at alle ikke handler ifra itbutikken? (som oftest er blant de billigste). Det er ikke alle som bare verdisetter en pris, men service er meget viktigt noen ganger. Skal man kjøpe en skjerm for mellom 4 og 5 000 kr, så betaler jeg heller litt ekstra for å få litt service, hvis det skulle være noe feil på skjermen, eller bli det i fremtiden. Jeg tror faktisk det er veldig få som tar innleggene dine seriøst. Ingen som tvinger noen til å ta mine innlegg seriøst. Greit nok at pris ikke er det viktigste, men det er ikke prisen jeg reagerer på. Det er måten NetShop har markedsført seg selv. Men man velger selv hvor man handler sin hw, jeg velger ikke NetShop.... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvorfor kan du ikke bare godta måten netshop har markedsført seg på? Skjønner ikke hva som er vitsen med dette her... Ta det opp med netshop da vel. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg skjønner ikke problemet. Jeg hadde aldri hørt om printerrefill før denne tråden og jeg nekter å tro at særlig mange i det hele tatt koblet den reklamen mot noen annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg