Aetius Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Snakket nettopp med en kompis som er fjernsynsprogramklipper i London, og han har nettopp kjøpt seg et kick-ass system: Dual Xeon 3.06 GHz, 1 GB ram, ca 1 TB HD (tilsammen) og et nVidia Quadro Fx500 grafikkort. Det vi ikke greide å finne ut av, var imidlertid hvilken brikke det grafikkortet er basert på. Noen som vet? PS! Med ymse spesialsoftware (Avid Express pro etc) og tillegg, kom hele maskinen hans på ca kr 90 000,-. Han lovte å 3Dmarke den og fortelle meg resultatet. Lenke til kommentar
ØW Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det er vel fx5600 som er best match hvis man sammenligner med spillekortene, tror jeg. Han får vel gjerne ikke utnyttet begge prosessorene i 3dmark heller, så det er vel ikke å forvente noe spreke resultater i 3dmark. Men det er jo en digg arbeidsstasjon da Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 heftig maskin til visual-rendering og slikt, men noe supert 3dmark resultat tviler jeg på at det blir... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 heftig maskin til visual-rendering og slikt, men noe supert 3dmark resultat tviler jeg på at det blir... Joda, men det hadde vært artig å vite. Ikke SÅ ofte man har muligheter for å benchmarke en sånn maskin. PS! Du har 1 pt mer enn meg i 3DMark03. :-) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Hadde han slengt inn et skikkelig skjermkort i den pc'en hadde han nok fått en score og skryte av ja! [skrytemodus] PS: jeg har 420 poeng mer enn deg i 3dmark03 [/skrytemodus] Endret 15. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 PS! Du har 1 pt mer enn meg i 3DMark03. :-) EID!! :p Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Hadde han slengt inn et skikkelig skjermkort i den pc'en hadde han nok fått en score og skryte av ja! [skrytemodus] PS: jeg har 420 poeng mer enn deg i 3dmark03 [/skrytemodus] Kanskje jeg skulle tatt med meg mitt R9800pro->XT og satt det inn i hans maskin? Hmmm... tror ikke det er noen god ide, for Avid Express Pro er visstnok ganske følsomme greier og vil ikke funke dersom man mekker for mye med maskinen. Men fristende tanke... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 PS! Du har 1 pt mer enn meg i 3DMark03. :-) EID!! :p Med KLAR margin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå