The man! Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 er det noen som har spillt Blood wake, er det noe bra? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Spilte det i byn her om dagen! Det var dritfett i multiplayer, ganske bra på single player også, men der fikk jeg ikke prøvd det så mye... Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 ** Bilder fjernet -- Bruk linker, ikke legg ut bildene direkte på forumet ** Skjermbilde 1 - Skjermbilde 2 [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-04-27 20:00 ] Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Det har fått ganske dårlige anmeldelser på diverse nettsteder... Lenke til kommentar
Fro Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Quote: On 2002-04-27 19:44, Roamer skrev:Det har fått ganske dårlige anmeldelser på diverse nettsteder... Eh, er vel ikke helt enig der. 7.9 på GameSpot og IGN er vel ikke akkurat dårlig. Ikke super bra, men det er jo bra. Det har fått litt dårlig kritikk for at Single Player er litt vel likt, blir litt kjedelig. Men så har det fått god kritikk for grafikk og multiplayer. Jeg testet demo i går, grafikken var veldig bra. Det virket gøy i single player, men blir nok litt for likt når spillet går sin gang. Multiplayer skal jeg teste i morgen eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Det er visst ikke så bra single player på det, men ikke dårlig heller! Jeg synes det var dritkult! Men multiplayer er helt konge Lenke til kommentar
starfish Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 BloodWake er drit kjedelig...hvertfall demoen, men jeg har jo ikke spilt hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå