Gå til innhold

Steam nede?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer ikke inn, og MSN funker ikke heller.

vet noen hva det er?

vis du har Telenor så er det nok det, de oppgraderer linjene sine og i løpet av denne dage og juli kommer du til og bli oppgradert til 2mbit HELT GRATIS vis du har over 704 kbit linje nå :yes: (vis du har telenor i det heletatt da) :blush:

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke inn, og MSN funker ikke heller.

vet noen hva det er?

vis du har Telenor så er det nok det, de oppgraderer linjene sine og i løpet av denne dage og juli kommer du til og bli oppgradert til 2mbit HELT GRATIS vis du har over 704 kbit linje nå :yes: (vis du har telenor i det heletatt da) :blush:

Jeg har tele2 internett

Lenke til kommentar

Det sto at jeg skulle logge ut, så trykte jeg exit and logout.

Nå kommer det en melding om:

"unable to connect to Steam network. Offline mode is unavailible because the exit and logout option was used when u last exited Steam.

You will not be able to use Steam until you can connect to the Steam network again. For support plaese visit www.steampowered.com"

Jeg prøvde steampowered.com men kom ikke innpå der heller.

Hva nå?????

Lenke til kommentar
Det sto at jeg skulle logge ut, så trykte jeg exit and logout.

Nå kommer det en melding om:

"unable to connect to Steam network. Offline mode is unavailible because the exit and logout option was used when u last exited Steam.

You will not be able to use Steam until you can connect to the Steam network again. For support plaese visit www.steampowered.com"

Jeg prøvde steampowered.com men kom ikke innpå der heller.

Hva nå?????

;) Ring Suport! :cool:

Lenke til kommentar

Det er det nok ingen som vet enda :dontgetit: . kommer nok i løpet av kvelden ;)

EDIT:

Melding:  Grunnet brudd på link til New York kan det være problemer med å nå endel utenlandske sider.

Status:  Feilretting pågår

Beregnet ferdig: 05/15/2004 10:00 PM

Endret av ikkeno
Lenke til kommentar
Det er det nok ingen som vet enda :dontgetit: . kommer nok i løpet av kvelden ;)

EDIT:

Melding:  Grunnet brudd på link til New York kan det være problemer med å nå endel utenlandske sider.

Status:  Feilretting pågår

Beregnet ferdig: 05/15/2004 10:00 PM

ok. Da er det ikke mer å gjøre enn å vente da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...