Gå til innhold

hva skjer når jeg ikke aktiverer windows?

Anbefalte innlegg

hva skjer hvis jeg ikke aktiverer windows inne 30 dager?

har kjøpt xp home edition lovelig men har brukt den på den gamle, og har bygd ny nå og innstalert med samme cd.. må jeg dermed registere..

hvis jeg ikke gjør det hva skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjer inngenting om du registrerer windows du bare slipper den plagsomme bobla som kommer opp til tide og utide om at du må aktivere innen x antall dager!

Dette er bare noe microsoft har lagt til XP slik at det ikke skal være så mye piratkopiering av OSet!

Hvis du bruker en CD key til en kamerat nå (fyfy i så fall) så går det ikke ann å aktivere windows :ermm:

Lenke til kommentar

det skal gå greit å aktivere...

hvis ikke må du evt. ringe microsoft og forklare at du har kjøpt ny pc og dermed må installere OS'et på nytt. Da skal du "i lovlighetens navn" ikke benytte din forrige installasjon lenger...

men etter hva jeg har skjønt skal det gå å aktivere helt greit. Det verste som kan skje er at du får en feilmelding regner jeg med.

bertie

Lenke til kommentar
det skal gå greit å aktivere...

hvis ikke må du evt. ringe microsoft og forklare at du har kjøpt ny pc og dermed må installere OS'et på nytt. Da skal du "i lovlighetens navn" ikke benytte din forrige installasjon lenger...

men etter hva jeg har skjønt skal det gå å aktivere helt greit. Det verste som kan skje er at du får en feilmelding regner jeg med.

bertie

Yupp, det stemmer!

Nå skal en egentlig ikke si slikt på dette forumet, men dette skader sikkert ikke;

En kamerat av meg var på LAN her en helg og han hadde ME og mye hadde vært bedre om han hadde hatt XP (bedre nettverksmuligheter) så da satte vi i CDen min og la det inn men når det ble spørsmål etter key så funket hverken min eller de vi fant på DC++! Det kom bare opp; Denne CD keyn er allerede i bruk! Og ikke noe mere med det!

Det hadde funket hvis vi hadde lagt inn en cracket versjon men slikt er fyfy!

Han la inn igjen ME etter et par dager til alle som er red for warez!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...