Nilsen Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 hva skjer hvis jeg ikke aktiverer windows inne 30 dager? har kjøpt xp home edition lovelig men har brukt den på den gamle, og har bygd ny nå og innstalert med samme cd.. må jeg dermed registere.. hvis jeg ikke gjør det hva skjer? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 hva må jeg gjøre da da.. bare registrere? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 med andre ord.. hva skjer hvis jeg registerer windows? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det skjer inngenting om du registrerer windows du bare slipper den plagsomme bobla som kommer opp til tide og utide om at du må aktivere innen x antall dager! Dette er bare noe microsoft har lagt til XP slik at det ikke skal være så mye piratkopiering av OSet! Hvis du bruker en CD key til en kamerat nå (fyfy i så fall) så går det ikke ann å aktivere windows Lenke til kommentar
lizon Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Hvis du bruker en CD key til en kamerat nå (fyfy i så fall) så går det ikke ann å aktivere windows han skrev jo at han kjøpt windows xp home edition lovlig da Endret 15. mai 2004 av lizon Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hvis du bruker en CD key til en kamerat nå (fyfy i så fall) så går det ikke ann å aktivere windows han skrev jo at han kjøpt windows xp home edition lovlig da Kan jo ikke huske alt jeg heller da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) så jeg skal bare aktivere selv om jeg har gjort det før på en annen pc? har 28 dager på meg da.. edit: den pc'en mar min da.. Endret 16. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
bertie Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 det skal gå greit å aktivere... hvis ikke må du evt. ringe microsoft og forklare at du har kjøpt ny pc og dermed må installere OS'et på nytt. Da skal du "i lovlighetens navn" ikke benytte din forrige installasjon lenger... men etter hva jeg har skjønt skal det gå å aktivere helt greit. Det verste som kan skje er at du får en feilmelding regner jeg med. bertie Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 det skal gå greit å aktivere... hvis ikke må du evt. ringe microsoft og forklare at du har kjøpt ny pc og dermed må installere OS'et på nytt. Da skal du "i lovlighetens navn" ikke benytte din forrige installasjon lenger... men etter hva jeg har skjønt skal det gå å aktivere helt greit. Det verste som kan skje er at du får en feilmelding regner jeg med. bertie Yupp, det stemmer! Nå skal en egentlig ikke si slikt på dette forumet, men dette skader sikkert ikke; En kamerat av meg var på LAN her en helg og han hadde ME og mye hadde vært bedre om han hadde hatt XP (bedre nettverksmuligheter) så da satte vi i CDen min og la det inn men når det ble spørsmål etter key så funket hverken min eller de vi fant på DC++! Det kom bare opp; Denne CD keyn er allerede i bruk! Og ikke noe mere med det! Det hadde funket hvis vi hadde lagt inn en cracket versjon men slikt er fyfy! Han la inn igjen ME etter et par dager til alle som er red for warez! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 hehe.. ok. det jeg egentlig er mest redd får var hvis ingen ting funka å jeg måtte formatere.. formatere er egentlig ingen mulighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå