Gå til innhold

gratis webdesign

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finfint at noen tilbyr slikt! Men vil kanskje si at det var feil måte å komme med det på? :ermm:

Link til denne posten hver gang noen ønsker seg design! :)

Jeg vil mene det var feil måte å presentere det på, men har snakka med moderator og jeg respekterer sånn det har blitt presentert.

Kom vel fram til noe ala at folk som tilbyr gratistjenster kan få presentere det her.. Jeg vil uansett se mer av trådstarters arbeide før jeg linker til noe når noen spør etter gratis design. Gidder ikke linke til en som lager IE-only-sider o.l..

Lenke til kommentar

Synes det er fint noen tilbyr og lage gratis hjemmesider.. enig med Polecat.. slutt og rakk ned på han... det er da en fin måte og lære på!

Men som de andre sier bør du nok vise frem noe av arbeidet ditt for og bli tatt seriøst..

Dessuten slutt og jug mann.. selvsagt er det din side.. alle skjønner jo det!!!

Lenke til kommentar

@DiaVolo: Fint at han tilbyr det, men det finnes markedsplasser for slikt :yes: Det er noe vesentlig med pris/kvalitet (i de fleste tilfeller) og det er svært få velopplyste webdesignere (kode/grafikk) som gir vekk design gratis.. Folk har generelt lite kunnskap om nettet og nettsider, og det strider mot min "tro" å guide uvitende folk til noen som gir gratis, men som leverer halvferdige å dårlige tjenester..

@jøgga2: My point exactly.

Klart jeg syns det er flott at noen tilbyr det gratis, men alt til sin tid, og alt på sin plass..

Lenke til kommentar

Synst det er skikkeligt dårligt gjort at noen faktisk tør å svare på den måten :thumbdown: har altid likt at folk på forumet hær er hyggelige og hjelpsomme :thumbup:

Men det dærre er vel noe som knuser selvtilittent til de aller fleste da.

Jeg kunne faktisk ha vært interisert i noe slikt, hadde det ikke vært for at jeg fikk en kompis av meg til å hjelpe/lære meg litt med web design.

Lenke til kommentar
Synst det er skikkeligt dårligt gjort at noen faktisk tør å svare på den måten :thumbdown: har altid likt at folk på forumet hær er hyggelige og hjelpsomme :thumbup:

Men det dærre er vel noe som knuser selvtilittent til de aller fleste da.

Tør jeg be om en mer grundig utdypelse..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...