eirik_stene Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jeg lager gratis websider/templates for dere, mot en liten backlink nederst på siden eks. designed by eirik_stene i skriftstørresle 10. send meg email:[email protected] hvis dere er interesert. husk det er gratis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 ehm.. uhm... 1. Reklame er forbudt på forumet. 2. Antar at det er litt av "greia" for folk som henger her, at dei lager sidene sine sjøl. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Endret 15. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 No offence, men siden din var ikke så imponerende at tilbudet ditt er noe jeg vurderer Lenke til kommentar
eirik_stene Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 det er ikke min side, jeg har den i siggen for en venn Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har du noe samples så vi får se hvor god du er? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 No offence, men siden din var ikke så imponerende at tilbudet ditt er noe jeg vurderer Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Dette er altså takken for å være snill i dagens samfunn. Jaja. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Dette er altså takken for å være snill i dagens samfunn. Jaja. Webdesignforumet er vel til for at folk skal lage sine EGNE sider, og få hjelp til dette, ikke bare ta i bruk templates mot å linke til en annen i footer. Når siden heller ikke ser så utrolig bra ut, må jeg si dette grenser til komikk, but hey, that's just my opinion! Endret 15. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Dette er altså takken for å være snill i dagens samfunn. Jaja. Nei, det er takken for å bryte regler. Som noen nevnte oppi her; Reklame er forbudt (reklame er reklame selv om tjenesten er gratis).. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Dette er altså takken for å være snill i dagens samfunn. Jaja. Webdesignforumet er vel til for at folk skal lage sine EGNE sider, og få hjelp til dette, ikke bare ta i bruk templates mot å linke til en annen i footer. Jaja, blablabla... I stedet for å flame både dem som spør etter design, og dem som faktisk vil gjøre noe her, velg en dere en side, og stå på den. Dette er da vitterlig ikke ment som reklame, with all due respect, her tilbys faktisk et gratis design for de som ikke klarer å lage et selv. Ja, vi har sett mange av dem her på bruket. Dersom de som vil få laget side ikke liker stilen, kan vel for faen DE si det, virkelig ingen vits å i komme med slike idiotiske kommentarer som noen her over. De av "oss" som har laget design til andre her, har også fått bannerplass/knapp/creds, hva i [sensur] er forskjellen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Da er muligens dette feil forum/forumdel å spørre i, ettersom de fleste som stikker innom denne delen faktisk kommer for å lære... (Selv om denne delen heter Web-design, HTML og CSS...) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 La nå fyren få tilby sider om han vil tilby sider. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jaja, uansett. Reklame er reklame og regler er regler.. Hadde noen posta en liknende tråd, bare at det kosta penger, hva [sensur] hadde skjedd da..? Jo, det kan vi oiverlate til fantasien.. Greit nok vi trenger kanskje en markedsplass for slikt, men siden vi ikke har noen betyr ikke det at vi skal posta andre plasser i stedet. Post det i signaturen og vær aktiv på forumet istedet.. Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Synes mange her på forumet får gratis reklame ved å vise frem det de har laget... Sier ikke at det er bevisst, men det er en fin måte å profilere seg på. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Det er noe annet igjen. Da vises de frem enten fordi designeren ønsker tilbakemeldinger, eller fordi han/hun sitter fast med noe i koden osv. Det trådstarter kunne ha gjort, var å spørre om ting ved siden var bra, hva som ikke var bra osv. Her tilbyr trådstarter et ferdig template, og du sammenligner det med at folk har sliti lenge med sine egne sider for så å spørre her på forumet om folks meninger, eller om hjelp? Fysj... Endret 15. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ok, det blir kanskje ikke akkurat det samme, men poenget mitt er at det han gjør ikke er så ille. Får bli opp til moderatorene å avgjøre om dette er mot regelverket. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Er forresten en fordel at trådstarters side fungerer i firefox... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Er forresten en fordel at trådstarters side fungerer i firefox... Som han har sagt, det er ikke hans side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå