Gå til innhold

Flatskjermer går ned i pris?

Anbefalte innlegg

Men ettersom de nye er bedre på kvalitet (noe de i realiteten bør være) så kan man jo egentlig lure på om mann nå skal kaste på seg jakke og løpe å kjøpe en av dagens 19''. Denne f.ex: 19'' til 5k hos Komplett.no

Egner seg kanskje ikke til spilling:S

Uten at jeg skal røpe det endelige utfallet av testen så står det noe om kvalmhet og spilling i rånotatene mine ;)

Regner med å ha testen ute om en drøy uke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
flatskjermene vil gå ned mye i løpet av sommern på grunn av at TFT har kommet og dette er 100x ber en vanli LCD...

Uhm, det begynner vel å bli en god stund siden TFD forsvant fra det vanlige flatskjermmarkedet..? TFT er rådende ;)

Lenke til kommentar

jeg tror ikke oled er på markedet før om en 6-7 år tidligst.

Det er for mye fokus fra produsentene på lcd. Nec kommer nå med en del modeller som har kuttet ut de tradisjonelle baklysene med leds. Det begynner i det hele tatt å komme svært imponerende modeller på markedet:)

Lenke til kommentar

oivind_dahle: mener du at de har en LED bak hver pixel slik at de kan slå av en pixel helt?

En annen ting, LCD er vel kunstig dyr nå på grunn av at markedet ikke klarer å mettes, alle bedrifter skifter jo nå over til LCD fra CRT og produksjonen av LCD skjermer er enorm. Når bedriftsmarkedet er mettet så vil nok LCD lagrene fylles opp og prisene kommer til å synke. Antar jeg da ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har lagt merke til at noen lcd'er har sunket i pris nå. Venter bare på att 20" kommer ned på et brukbart niva, selv om jeg akkurat ikke har noen særlige forhåpninger om der akurat på en stund.

MoHa Vegard

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nå funnet ut att jeg bevilger rundt 5.5k MAX no.. (ikke 100% bestemt) :p

HAr sjekket litt på skjermer og prisene...

Finner flere gode 19'' tommere til 5k som holder 25ms er det totalt SUCKY når det gjelder spilling, eller er det til å leve med?

Har noen her erfaring med Hansol LCD skjermer?

Tenkte litt på denne: Hansol 950 eller Samsung Syncmaster (Legg merke til prishistorikken på sistnevnte skjerm.. se uke 43.. Ehmm... ;) )

Ser vell ut til at jeg bør vente en måned til før en avgjørelse kan tas desverre. Har enda ikke sett noen store prisfall. Har justert ned ønsket mitt ifra 20'' til 19'' ettersom jeg må tenke litt på økonomien :thumbup:

mvh Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...