8-Ball Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har et intel system og driver og overklokker litt men sliter med å komme over 250fsb. Er dette en terskel som må jobbes rundt for å få høyere fsb? Får ikke klokket 3,0Ghzén til mer en 3,75Ghz. Temp er ikke et problem den ligger på maks 39 grader. Kan det være for svak strømforsyning? Av og til så når jeg laster inn store nye spill så hopper maskina ut i windows nesten med en gang jeg er inne i spillet. Dette skjer en del når fsb er 250x15=3,75Ghz og mest i spillet Far Cry. Noen som har en tanke? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Har sett andre som har kommet høyere enn det. Lurer på om vcore er for lav? Hvor høy bør denne være for å komme over 250FSB? Ville jeg kunnet dra lenger med peltier? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Prøv å justere opp vcore. Opplevde selv at min ble ustabil, og ikke klarte å kjøre Prime95 (torturtest) alt på fsb på 246. Etter å ha satt opp vcore til ca 1,65 (husker ikke nøyaktig da den PC-en er et annet sted) volt. Kom meg da opp til 255. Da ble det andre deler som ikke helt var med. Test med Prime95. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå