Same- Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Når jeg skal spille et game, går jeg inn på play game og velger rase og sånn, og så trykker på play game... Da kommer det opp i høyere hjørne et øye og så står det searching. Helt normalt. Men det kommer aldri noe game. Jeg kan vente i evigheter men det skjer ikke noe. Hva er galt? Jeg har reinstallert spillet og prøvd litt forskjellig. Men ja, helt Fokka Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hva slags rank har du? Og hva slags spill søker du? Mange som klager på matchmakinga nå, fordi folk blir så snålt matcha. Selv er jeg level 8 i solo, og jeg ble matcha med en fyr på level 31, fordi battle.net syntes det var en fin motstander til meg. Jeg syntes selvfølgelig ikke det. Showtime.Werra på Kalimdor (lvl 50) ble for øvrig matcha med en på lvl 9 en gang. Hvis du har spilt lite så jobber nok battle.net med å finne noen som har spilt like mye som deg, med omtrent samme utfall. Likevel rart at dette ikke skulle funke i det hele tatt - hvor lang tid har du latt den søke? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Jeg er level 8. Jeg kan prøve å vente drit lenge nå. Editer denne posten snart. EDIT: Det funka når jeg venta i kanskje 5-6min, hvorfor har det blitt så treigt a? Endret 15. mai 2004 av Same- Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har det kommet en roc 1,15 fix? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har det kommet en roc 1,15 fix? Vet ikke, men denne 1.15 er iallefall til WC3 tFT Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Opplever det samme jeg også. Noen ganger har jeg nesten ventet i 5 minutter, men det var AT match da. Hvorfor gikk det så mye fortere i 1.14? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hva slags rank har du? Og hva slags spill søker du? Mange som klager på matchmakinga nå, fordi folk blir så snålt matcha. Selv er jeg level 8 i solo, og jeg ble matcha med en fyr på level 31, fordi battle.net syntes det var en fin motstander til meg. Jeg syntes selvfølgelig ikke det. Showtime.Werra på Kalimdor (lvl 50) ble for øvrig matcha med en på lvl 9 en gang. Hvis du har spilt lite så jobber nok battle.net med å finne noen som har spilt like mye som deg, med omtrent samme utfall. Likevel rart at dette ikke skulle funke i det hele tatt - hvor lang tid har du latt den søke? Det er litt bra det nye matchmaking systemet også - er sjøl level 5 solo (har ikkje spelt meir enn en seks-sju kamper), og vant over en som var lvl 24 Matchmakinga baserer seg meir på win ratio, men antall kamper spillt trur eg ikkje den tenker på i det heile tatt. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 jepp, det stemmer nok det arve, ettersom når amn spiller RT, er det ofte lvl, 1-4 playere kommer på lag mot høyere lvl folk som 8-12 playere, noe som gjør det vanskeligere og gå opp lvl for newbies, emn back to topic.. hos meg får jeg meldingen: B.net was unable to find a suitable game, plz try again later... (eller noe lignende). men det viktige er at den kommer opp etter 1-1,5 minutter, og aldri etter 5 minutter().. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Etter det jeg har forstått så baserer AMM seg på win% og antall games spilt etter 1.15. Og levele opp i rt er ikke no vanskelig heller, jeg har gått opp fra lvl 11 til lvl 17 (snart 18). Man må jo tape 7-9 kamper per win omtrent. Lenke til kommentar
Mr. Cage Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Litt informasjon om dette AMM-systemet: http://www.battle.net/war3/files/amm.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå