zZzZz Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har en Pentium 133-maskin som jeg skal hive inn Debian på. Jeg laster ned installasjonsfilene som jeg trenger, og henter resten fra internett. Men så: går det bra med ISDN-en min, med tanke på drivere osv.? Lenke til kommentar
salah Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har en Pentium 133-maskin som jeg skal hive inn Debian på. Jeg laster ned installasjonsfilene som jeg trenger, og henter resten fra internett. Men så: går det bra med ISDN-en min, med tanke på drivere osv.? Ikke tenk på det en gang.... Hos meg som har ADSL (704/128) tok det noen timer..... Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hos meg som har ADSL (704/128) tok det noen timer..... Da har du ikke akkurat valgt et minimalt system heller. Velg bare basispakkene under installasjonen, og så kan du sendere apt-gette de pakkene du trenger, når du trenger dem. Greit nok at ISDN er treigt, men det trenger ikke være mer enn ~100MB å laste ned under installasjonen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Mener du om det går bra å laste ned med isdn? Eller om det finnes isdn drivere til debian? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Du kan da laste ned alle cd'ne hos noen som har bredbånd (f. eks. skole etc.), brenne og installere fra dem? Da vil apt-get bruke de som kilde så lenge de er oppdatert, og du vil uten problemer få installert et system fra dem... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du kan da laste ned alle cd'ne hos noen som har bredbånd (f. eks. skole etc.), brenne og installere fra dem? Da vil apt-get bruke de som kilde så lenge de er oppdatert, og du vil uten problemer få installert et system fra dem... Problemet er at CD-ene er ti Debian stable, som er såååå utdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå