Restart- Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei, jeg hadde Chieftec Midi Tower, og skiftet til Lian Li, f.eks på GTA Vice City, starter det å "hakke" CA med det samme, samme med Unreal Tournament 2004. Jeg har: AMD Athlon 2700+ GeForce 4 Ti4200 8X 512 MB DDR-Ram ASUS A7V333-X Motherboard Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Spill hakker ikke bare fordi du bytter kabinett.. Har du kanskje formatert? Isåfall må du legge inn drivere til skjermkort, chipset osv. på nytt.. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) skiftet du strømmfrosyning også...kanskje du har glemt å koble til ekstern strøm.... dersom ditt grafikkort trenger det (blant annet ati radeon 9500pro) Endret 15. mai 2004 av dopus Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Spill hakker ikke bare fordi du bytter kabinett.. Har du kanskje formatert? Isåfall må du legge inn drivere til skjermkort, chipset osv. på nytt.. nei, jeg har ikke formatert. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 hmm, da vet jeg ærlig talt ikke.. Prøv å sjekk det som dopus sa, funker ikke det, så bør du formatere. Husk da å installer alle oppdateringene til windows først, legg in antivirus også kan du begynne med å installere drivere/programmer etc.. Lenke til kommentar
mortenbring Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 har det samma problemet! (samme grafikkort) Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kan være at du har fått for høy temperatur i ditt nye kabinett. Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 dårligere kjølig så thermal throttling blir satt på? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 det er nesten umulig og vite hva som er galt, det jeg kan si ganske så sikkert er at det ikke er kabinettet sin feil, det er nok høyst sansynelig at du har koblet ett eller annet feil, ikke satt inn ledning ordentlig, glemt en ledning eller likende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå