annsilje Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 skjønner motivasjonen for at butikker er dyrere enn nettsteder;) tenkte jeg skulle handle på mpx.no. de er 200kr ca dyrere enn komplett, men da slipper man i det minste å få manualen på tysk og siden jeg hadde tenkt å kjøpe minnebrikke i samme slengen er det enda en grunn til å velge mpx siden komplett ikke fører scandisk en gang. Men jeg blir litt forvirra av disse nettstedene også, når jeg ser på canon eos 300d f.eks. så står det en del tilbehør nedenfor, men fins det andre varer som er kompatible med dette kameraet som ikke står på lista? Er vel sånt vanlige butikker er greit for, kan spørre betjeningen om masse teite spørsmål til de blir gale:) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 I stedet kan du bruke min fritid til å få rede på masse rart, og så spare penger på å kjøpe på nettet. Hehe. Neida, det er bare koselig det :-) Gjør det jo frivillig. Det du tenker på er den listen over kompatible varer? Vet ikke helt hva det står på alle disse varene, men du kan få mye ekstrautstyr til 300D, og ikke bare optikk. Batterigrep for lengre batterilevetid, blitser (type EX), minnekort, filter til optikken, mer spesielle ting for spesielle behov osv... Er det noe spesielt du tenker på? Og tysk manual er noe herk ja. Vi selger kun nordisk versjon fra norsk importør da vi synes det er mest realt (dansk bruksanvisning... norsk finnes ikke). Lenke til kommentar
annsilje Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 var ikke noe jeg tenkte på sånn i første omgang, men det var ikke akkurat noen lang liste med objektiver hos mpx f.eks. Men regner med at jeg finner ut mer om dette når det blir aktuelt å kjøpe. Har ikke penger til alt på en gang;) Takk for svar forresten Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Begynner ikke dette å bli litt vel off topic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå