Gå til innhold

star wars

Anbefalte innlegg

Hei!, jeg lurer på hvilke star wars spill som er bra. Jeg er ikke interresert i å vite om de spillene som koster mye å spille hver måned, for det har jeg ikke tenkt å betale. men hvilke er det som er verdt å spille?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KOTOR og Jedi Knight spillene er kule. KOTOR er de beste av de. :yes:

Sant, kotor er fantastisk, hvis man liker star wars vel og merke....

dessuten må man venne seg til kontrollene.... også kommer kotor2 til neste år!! :D

Lenke til kommentar
Jeg er ikke interresert i å vite om de spillene som koster mye å spille hver måned, for det har jeg ikke tenkt å betale.

Lukter jeg piratkopiering?

EDIT: Forsiktig med hvordan du ordlegger deg på forumet

Endret av Zyrex_
Lenke til kommentar
Jeg er ikke interresert i å vite om de spillene som koster mye å spille hver måned, for det har jeg ikke tenkt å betale.

Jeg tror du misforstår her, gitt. Han er ikke interessert i å betale for spill der du må betale for hver måned.

Jeg anbefaler Star Wars: Knights of the old republic. Et sinnsykt bra spill som følger Star Wars ånden perfekt.

Og det er også farlig å komme med påstander uten å virkelig vite hva en snakker om.

Lenke til kommentar

Nå får du faen meg gi deg! Jeg sa det for at folk ikke skulle si star wars galaxies, for jeg er ikke interresert i massive online spill. Jeg hater sånne folk som deg, det er ikke din jobb å anklage meg for det.

EDIT: skrivefeil

Endret av Atomet
Lenke til kommentar

Nå får du faen meg gi deg! Jeg sa det for at folk ikke skulle si star wars galaxies, for jeg er ikke interresert i massive online spill. Jeg hater sånne folk som deg, det er ikke din jobb å anklage meg for det.

EDIT: skrivefeil

Word...

Ellers har eg bare spilt Acadamy, er det bra sammenlignet med andre Star Wars spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...