P-in-P Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har lastet ned en .bin fil som jeg trenger en .cue fil for å starte! Har kommer spørsmålet; Finnes det et program som kan lage dette eller er det noen som kan fortelle meg hvordan en lager det selv? Litt tillegsinfo: Bruker Fantom CD og vet at Clone CD kan starte .bin uten .cue, men Clone CD funker ikke på denne maskina... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Alle cue-filer følger samme formatet. Kopier dette inn i ei tom tekstfil: FILE "xxxxxxxxxx.BIN" BINARY (xxxxx=navnet på bin-fila) TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 Lagre den som etelleranna.cue så kan du bruke den til å brenne bin-fila med. Endret 15. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Prøvde det, men det gikk ikke! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Da gjør du noe feil, for jeg gjør det der med alle ting jeg ikke har .cue til. Prøv å legg til 2 mellomrom foran andre linja, og 4 mellomrom før 3. linja den må såklart ligge i samme folder som bin-fila, og navnet i File "" må være helt ordrett. Heter bin-fila drit.bin blir det altså. FILE "drit.bin" BINARY TRACK 01 MODE1/2532 INDEX 01 00:00:00 Endret 15. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå