Gå til innhold

Er det mye Cheating i C&C Generals?

Anbefalte innlegg

ja, hadde tenkt og ta frem C&C General's som nå ligger og støver på hyllen min men som også var høyt elsket i "sin tid", da lurte jeg på om det var mye cheating ONLINE :scared: eller om EA Games hadde gjort jobben sin og gjort dette umulig :)

mvh eQunix

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, hadde tenkt og ta frem C&C General's som nå ligger og støver på hyllen min men som også var høyt elsket i "sin tid", da lurte jeg på om det var mye cheating ONLINE :scared: eller om EA Games hadde gjort jobben sin og gjort dette umulig :)

mvh eQunix

Bare en advarsel. Noen av kara er bare helt sinnsyke og du blir knust på 1-2-3. de jusker ikke de er bare forbanna flinke.

Lenke til kommentar
skjønner ikke

hvorfor folk gidder.. :dontgetit:

For å være best.

Da ville jeg heller spilt ordentlig og heller prøvd å

forbedre meg litt... Cheating er bare for tapere!

Og du har rett, men det er enkelte som har et så groteskt stort ego og konkurranseinstinkt at de må cheate for å vinne.

Lenke til kommentar
skjønner ikke

hvorfor folk gidder.. :dontgetit:

For å være best.

Da ville jeg heller spilt ordentlig og heller prøvd å

forbedre meg litt... Cheating er bare for tapere!

Og du har rett, men det er enkelte som har et så groteskt stort ego og konkurranseinstinkt at de må cheate for å vinne.

Cheating er gøy på privatlan med 2-3 stykker :D husker da jeg satt og sov med OGC på mens vi spillte cs. Da jeg våkna ledet jeg! Men cheating online er fy-fy

Lenke til kommentar

orket ikke lage ny topic..håper jeg slipper d...

Når jeg skal spille generals online, så når jeg lager konto kommer d alltid at d er feil passord..når jeg lager kontoen altså..er d et default passord som man skal begynne med eller ? eller er d kanskje cd-key'en :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...