eQunix Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 ja, hadde tenkt og ta frem C&C General's som nå ligger og støver på hyllen min men som også var høyt elsket i "sin tid", da lurte jeg på om det var mye cheating ONLINE eller om EA Games hadde gjort jobben sin og gjort dette umulig mvh eQunix Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Cheating i generals... jaha! men spillet er verd å ta frem igjen... du vil fort se hvem som jukser og ikke... mange ganger fører det til mismatch, takk gud... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg er ganske sikker på at EA Games har gjort sin jobb her og gjort det til sånn at cheating er umulig, jeg har aldri sett noen som cheater eller funnet en cheat. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Såvidt jeg vet er det nokså umulig å cheate. Bare du trykker alt + tab så regnes det som en defeat (eller en disconnect, ikke helt sikker). Endret 20. mai 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 ja, hadde tenkt og ta frem C&C General's som nå ligger og støver på hyllen min men som også var høyt elsket i "sin tid", da lurte jeg på om det var mye cheating ONLINE eller om EA Games hadde gjort jobben sin og gjort dette umulig mvh eQunix Bare en advarsel. Noen av kara er bare helt sinnsyke og du blir knust på 1-2-3. de jusker ikke de er bare forbanna flinke. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hater folk som cheater Er ikke gøy å spille med de i det hele tatt! Jeg synes ikke det er gøy å cheate selv heller så, skjønner ikke hvorfor folk gidder.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 skjønner ikke hvorfor folk gidder.. For å være best. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 skjønner ikke hvorfor folk gidder.. For å være best. Da ville jeg heller spilt ordentlig og heller prøvd å forbedre meg litt... Cheating er bare for tapere! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 skjønner ikke hvorfor folk gidder.. For å være best. Da ville jeg heller spilt ordentlig og heller prøvd å forbedre meg litt... Cheating er bare for tapere! Og du har rett, men det er enkelte som har et så groteskt stort ego og konkurranseinstinkt at de må cheate for å vinne. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 skjønner ikke hvorfor folk gidder.. For å være best. Da ville jeg heller spilt ordentlig og heller prøvd å forbedre meg litt... Cheating er bare for tapere! Og du har rett, men det er enkelte som har et så groteskt stort ego og konkurranseinstinkt at de må cheate for å vinne. Cheating er gøy på privatlan med 2-3 stykker husker da jeg satt og sov med OGC på mens vi spillte cs. Da jeg våkna ledet jeg! Men cheating online er fy-fy Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 høres ut som dere har litt generals peiling...kan dere være så snille å svare på gamespy innlegget mitt i generlt mappen??? topic heter gamespy. får hverken spilt eller redigert TAKKER!!! Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 orket ikke lage ny topic..håper jeg slipper d... Når jeg skal spille generals online, så når jeg lager konto kommer d alltid at d er feil passord..når jeg lager kontoen altså..er d et default passord som man skal begynne med eller ? eller er d kanskje cd-key'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå