Stringer Bell Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Fikk 20k i konf. penger hva skal jeg bruke de på? Noen forslag? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Gi dem til veldedighet, eller gi dem til en moderator sånn at han ikke stenger denne posten Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Siden du henger her, så er vel det mest innlysende svaret: En ny pc du kan skryte av. Ellers kan du jo spare de, evt kjøpe moped. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Moped! også kanskje en liten oppdatering av pcen =) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Bruk alle pengene her! Hehe,artig forslag Skal ikke nevne hva som dukket opp i hode mitt nå Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 du kan bruke pengene på å kjøpe et trommesett med 2 basstrommer og mange symbaler Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kjøp deg en data-maskin med et skikkelig godt lydkort og et skikkelig 5.1 sett. Så kan du kjøpe deg en rå Fender el-gitar for resten av pengene, bortsett fra 2000kr som du heller bruker på tull.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hvis du ikke har noe spesielt du har lyst på, så spar pengene... Bruk dem heller på studier eller noe slikt. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Mitt beste råd: Innvester i en håndhold Playstation (PSP) når det kommer på markedet! Det er saker! Kjøp en Widescreen og et Souround-anlegg i tilegg. Og noen DVDer... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Mitt beste råd: Innvester i en håndhold Playstation (PSP) når det kommer på markedet! Det er saker! PSP kommer ikke på markedet før til jul, og jeg tror hr. Konfirmant vil svi av penger før den tid. Uansett, hvis du er interessert i spilling så er ikke PSP et godt alternativ med mindre du er mye på farten. Mye artigere å sitte i spillstolen med en 21" skjerm enn å sitte i sofakroken med en 4". Jeg brukte mine konfirmasjonspenger på: En tivo til ~15 000 kr. En xbox. Resten brukte jeg opp på klassetur til Polen den samme høsten. Vel anvendte penger mener jeg. Endret 15. mai 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 kjøp deg en laaaaaaang ferie et eller annet herlig sted... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kjøp deg mobil, eller spar til bil(lappen), den blir dyr når du kommer til det. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Real doll. Uten tvil. Det finnes ingen andre bedre forslag. Det eneste er vel at en real doll koster nesten det dobbelte(?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå