Talker Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Hvordan er det med lekasajer på waterchill settet for tiden da? Har hørt at en del har opplevd sånnt... Jeg har en P4 2,4c som er overklokket til ca. 3,1 og et Radeon som skal overklokkes så langt det går. Hvilke temperatirer på cpu kan jeg forvente å få med dette settet? Er radiatoren bra nokk? Endret 15. mai 2004 av Talker Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jeg fikk lekkasje med en gang, men det var fordi jeg ikke hadde dyttet en slange godt nok ned i nippelen. min cpu temp er 36 idle/41 load, p4 2,8@3,2. ingen andre kabinettvifter i kassen enn de to som er i toppen og suger luften ut av kabinettet gjennom radiatoren. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 jeg fikk lekkasje med en gang, men det var fordi jeg ikke hadde dyttet en slange godt nok ned i nippelen. min cpu temp er 36 idle/41 load, p4 2,8@3,2. ingen andre kabinettvifter i kassen enn de to som er i toppen og suger luften ut av kabinettet gjennom radiatoren. Hvilket sett er det du har da? VCore er på da? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ligger på 10 'c over romtemperatur. ikke overklokka maskin. for specs, se i signatur. Har ikke opplevd en eneste lekasje enda, og jeg har hatt settet siden begynnelsen av desember. Prøvde å overklokke men det endte bare med at 1 av chippene på HK smeltet. kjørte 13*174 da om jeg ikke husker helt feil. (standard er 12.5*166) cpu lå da på ca 55'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå