Figge645 Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg har et creative geforce 3 ti200. med tv ut og dvh. Mitt problem er at når jeg kobler en svidio kabel bak i skjermkortet til tv'n. Og drar ut skjermkabelen, skrur på pc'n. Så kommer det ingen ting på tv'n. Jeg hadde et asus geforce 2 Pro før med tv ut. der var dette ikke noe problem! Noen som har noen tips, må man bruke noe slags software? Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Det kan ikke være s-video kabelen for den fungerer. Lenke til kommentar
pine Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Du må også gjøre noe i driver innstillingene. Gå på skjerminstillinger, og så advanced og rot i den der nvidia taben. Den ligger der. Eller så kan du downloade noe som kalles Tv Tool. Lenke til kommentar
Goldfinga Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Høy! Har et GF3 ti 200 sjøl og har også prob m tv titting. Kortet takler ganske greit ikke å kjøre to skjermer samtidig. Du må enten kjøre tv eller pc skjerm. Jæ li døvt når du har tv'en i et annet rom enn pc'n. Såvidt jeg veit er d bare MX korta som klarer å kjøre begge skjermene samtidig. Hilsen G! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå