Kaptein Splætt Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei Hvordan vil det funger om man bruker den utvendige delen av en aircondition å strekker slanger til CPU, NB og GPU?? Det burde jo bli støysvakt, det burde kjøle bra men høy kostpris. Er det muligheter for å bruke airconditioneren vanlig + trekke slanger til pc? Har noen prøvd? Venter i spenning Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei Hvordan vil det funger om man bruker den utvendige delen av en aircondition å strekker slanger til CPU, NB og GPU?? Det burde jo bli støysvakt, det burde kjøle bra men høy kostpris. Er det muligheter for å bruke airconditioneren vanlig + trekke slanger til pc? Har noen prøvd? Venter i spenning Du kan bruke ute enheten som en gigantisk radiator, men du kan ikke bruke den både til varmepumpa og til vannkjøling, da varmepumpe bruker gass, vannkjøling bruker vann. Lenke til kommentar
Kaptein Splætt Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Hva med muligheten for gass kjøling? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hva med muligheten for gass kjøling? Skal ikke si for mye om dette, da jeg ikke har peiling på dette, men en kjip ting med dette, er at du ikke kan flytte pcen din da Vis du skal gjøre dette, vil du måtte bryte sirkelen fra varmepumpa, og tappe ut gassen. Dermed må du få pcen med i løkka, og betale dyre dommer for å få fylt på ny gass og tappa ut all luft. Tror du vil få ett prometia/vapochill for ca samme prisen. Lenke til kommentar
Kaptein Splætt Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Takk Jeg tror dette er noe jeg må tenke litt på. Må i tilfelle finne noe brukt. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Du kan laga en water chiller. http://www.xtremesystems.org/forums/forumd...?s=&forumid=155 Endret 15. mai 2004 av Endre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå