Gå til innhold

Group S Challenge, hvilket er det?

Anbefalte innlegg

Hei!

Min bror er i London i helga, og han har visstnok kjøpt et XBOX-spill som han sier heter Group S Challenge eller noe sånt... Er det noen som har info om dette? :dontgetit:

EDIT: Fant det på Play.com, der stod det "PAL, will only play on UK XBOX." Betyr det at vi ikke kan spille spillet på vår norske XBOX? :scared:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spillet kom i fjor og var en skuffelse synes jeg........capcom er ikke akkurat kjent for å lage racing spill.Spesielt kontrollen synes jeg var dårlig......

Siste måneden har det kommet 2 fantastisk bra racing spill på xbox,nemlig rallisport challenge2 og Toca race driver2.

Engelsk utgave skal virke fint her ja

Lenke til kommentar

PAL: Det systemet vi bruker på TV'ene våre i Europa samt Australia. Derfor vil det fungere fint på Norske xbox'er.

NTSC (? ) er det amerikanske og japanske systemet som de bruker på sine tv'er. De tv'ene har 60hZ som standard, mens PAL har 50hZ. Derfor vil ikke amerikanske spill fungere på en umodda spillkonsoll. Og ikke vær bekymret ved å bruke NTSC konsoller på norske tv'er, de fleste nye tv'er har 100hZ og vel så det.

Edit: Endret fra NTNC til NTSC (dumme meg, husker aldri hva det heter.)

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
PAL: Det systemet vi bruker på TV'ene våre i Europa samt Australia. Derfor vil det fungere fint på Norske xbox'er.

NTNC (? ) er det amerikanske og japanske systemet som de bruker på sine tv'er. De tv'ene har 60hZ som standard, mens PAL har 50hZ. Derfor vil ikke amerikanske spill fungere på en umodda spillkonsoll. Og ikke vær bekymret ved å bruke NTNC konsoller på norske tv'er, de fleste nye tv'er har 100hZ og vel så det.

NTSC. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...