Andyax Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei Jeg hadde laget en dvd på Pinnacle Studio 9 og lagra den på hardisken. Da jeg skulle brenne dvd-filene over til en dvd via Cheetah DVD burner, måtte jeg selvfølgelig velde de filene jeg ville brenne. Jeg valgte både Audio_TS og Video_TS, men så oppdaget jeg at Audio_TS ikke ble med. Jeg gikk inn på Audio_TS mappen og der lå det ingen ting. Er det noe vits i å brenne Audio_Ts hvis det ikke er noe i den? Det er vell bare å brenne Video_TS? Har lyst til å vite det før jeg brenner, så jeg ikke ødlegger dvd'en Takk for alle svar Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Audio_TS er ikke noe vits da det er en mappe som ikke brukes til noenting... mulig dvd-spilleren bruker den til å vite at det er en dvd-film du putter inni, noe med formatering osv... Men jeg tror den er ganske unyttig, siden de har lyden i Video_TS, og jeg har brent mange dvd-filmer uten å ta med Audio_TS Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 DVD'en er ikke helt etter standarden hvis ikke audio_ts er med, det kan gjøre at enkelte spillere kan få problemer. Siden den likevel ikke tar noe plass er det liten grunn til å ikke ta den med. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har flere orginale DVD'er uten denne mappen. F.eks Tre Konger og flere andre.... Så jeg tror ikke den er så viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå