Flaffy Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tasteturet mitt har sluttet og virke i windows. Det funker fint i bios osv. men det er helt låst i windows. Kan det være fordi jeg instalerte et antivirus program igår som har slettet noen drivere eller noe ? MVH Flaffy! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 ja det kan jo tenkes. prøv og avinstalere tastaturet og instaler det på nytt du Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Er litt vanskelig når jeg må skrive passord for og komme inn i windows Men kan se om jeg klan låne meg et tastatur og se om det virker da og deretter reinstalere det Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Nope.. prøvde med et ps2 tastatur, men det fungerte like godt Tror jeg prøver reinstal av windows Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Fant ikke noe i bios som kan ha med det og gjøre tror jeg. Har prøvd og resette bios, men samme problem Sorry for feilpost Edit: Nå prøvde jeg og reinstalere windows, men den sier at ingen hardisker er kobblet til. Bios finner de. Endret 18. mai 2004 av Flaffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå