Kadra kadabra Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kan noen av dere hjelpe meg med dette da? Dette er fra en epost jeg sendte til Nokia. jeg bruker ikke pc-suite fordi det er så mye tull med det. Fungerer ikke alltid som det skal... Fra meg: Hei igjen, Jeg har fremdeles en Nokia 6230. Windows xp. Og nå har jeg følgende problem: Når jeg skal velger musikkavspilling så finner ikke mobilen noen av mp3-filene som er i minnekortet. Kun de som er lagret direkte i telefonen. Til tross for at jeg har slått telefonen av og på (det var vel et windows-triks), så finner den ikke de andre mp3-filene når jeg velger å oppdatere spillelister. Men dette har fungert tidligere. Etter at jeg formatterte kortet (siden det plutselig ikke gikk an å slette et par 3gp-filer i minnekortet), så går det altså ikke an å finne filene ved oppdatering av spillelister. Derimot går det an å spille av mp3'ene fra minnekortet enkeltvis gjennom "galleri". Jeg har gitt navn til minnekortet. Bruker windows utforsker til å flytte filer til mobilen. Minnekortet er et 256mb fra TwinMos. (Fått bekreftet over telefon at 256mb fungerer, og det gjorde det tidligere også). Et annet problem er at noen 3gp-filer som fungerer med Nokia Media Player, ikke fungerer fra mobilen. Faktisk så kommer beskjeden "oppdrag kunne ikke utføres" og så slår telefonen seg av! ----------------- Vi kan desverre ikke hjelpe deg med ditt problem med minnekort, siden det er et uoriginalt minnekort du har i telefonen. Det største minnekortet du får fra Nokia er 128 Mb, og dette er da også det største minnekortet denne telefonen offisielt har støtte for. Du bør også alltid bruke Nokia Audio manager til å overføre musikk til telefonen! Det samme gjelder med 3gp filene du har problemer med, forsøk å legg disse på telefonens originale minnekort, og bruk PC-suite til filoverføringen! Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Vennlig hilsen, Nokia Service Professional Norwegian Team Nokia Helpline Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Oki jeg fant ut av det selv. Takk for ingenting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå