Hazert Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) PHPtriks er her, og vil prøve å se om den blir så aktiv som mulig.. PHPtriks Denne siden er for dere som holder på med PHP, mysql, mirc, css ++. Hva trur dere? Siden er ikke helt ferdig ennå, forumet mangler. Endret 15. mai 2004 av Hazert Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Synes det er bra at folk oppretter norske PHP sider, og siden din er i alle fall en start. Innholdet varierer og det er en del av kodene der som er mindre bra. Artikkler som er datert 06.05.04 burde abolutt være skrevet for register globals off. Håper du retter opp sånne ting, så kan nok siden din bli ganske bra. Lenke til kommentar
magh Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det som må forbedres først: - "Blandet statistikk" er håpløst å plassere på forsiden. Det er som å si: "Vi har ikke noe bedre å komme med, så vi gir deg litt statistikk heller". - Designet er generelt kjedelig. Den store "logoen" på toppen er enorm sløsing med lastetid og plass. - "Artikkel" skrives med to k-er. Akkurat som "rapport" skrives med to p-er. - Selve koden burde kjøres gjennom highlight_source og ha en annen skrifttype. Koden er uten indent og fremstår derfor som et eneste rot. Det er brukt @-trikset mange steder. Dette er generelt uryddig koding. Med unntak av disse blemmene (og kanskje noen flere), er dette en grei start. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 bra side..jeg holder på å lage php hjemmeside..men man må jo lese så sykt mye på engelsk for å komme igang. skjekk denne : Danzorz.com Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bra fargevalg og fine ikoner hvertfall =) Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg er ikke pro når det gjelder php, men er ikke koden her unødvendig lang? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 ugh.. enig i det. Det er slikt man har arrays for. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 knappene minner om de fra jonepet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg er ikke pro når det gjelder php, men er ikke koden her unødvendig lang? kunne blitt kortet ned til 10-20 linjer muligens ja.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 knappene minner om de fra jonepet Jepp.. Ser ut som om han har henta en del inspirasjon fra jonepet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Knappene er gitt ut under GPL. Fant noen som jonepet har brukt her http://jimmac.musichall.cz/index.php3 Lenke til kommentar
Hazert Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 SirICE: Jepp.. Ser ut som om han har henta en del inspirasjon fra jonepet. Hmm? hvordan det? Knappene er hentet fra http://jimmac.musichall.cz/index.php3 Jeg har snakket med han som laget de og var greit at jeg brukte de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå