knut-eirik Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei. Jeg lurer på hvilken goop jeg skal bruke på en A64, bruker waterchill til cpu. Skal bestille fra microplex.no. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har vel ikke hørt noe dritt om Arctic Silver 5 Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Artic Siver 5 er vel den betse goopen du får tak i til tids dato. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Har vel ikke hørt noe dritt om Arctic Silver 5 Men den anbefales ikke på store flater da det blir luft lommer? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Advarsel: Grunnet den store kontaktflaten og luftrommene man vil få mellom Intel Xeon prosessor (de eldre slot typene) og kjøleribbe bør AS5 ikke benyttes til disse prosessorene. AS5 kan brukes med socket type Intel Xeon prosessorer. Tatt fra microplex sine sider.. Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Spre goopen utover med ett visakort, så tynt som du kan få det. Tror det skal gå bra da.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) AS5 blir jo tynt flytende under innkjøringen og den leder strøm så jeg er litt usikker på denne, har lest ok sin test av den og den er jo det beste jeg får. Var utro mot ok.no, og fant en test og tok et valg. Siden Arctic Ceramique bare ligger 0,4 grader bak AS5 velger jeg Arctic Ceramique siden denne ikke leder srøm. Takker dere alle for hjelpen! Endret 15. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå