Gå til innhold

hl2 sourcecode leaker is now busted

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

http://www.heise.de/newsticker/meldung/47362

kjapt oppsummert -

- programmed a horse "phatbot" and got busted for it

- police found his log and several other things from the leak

om det er garantert at det er han ?

vel, det er rimelig lett å trekke paraleller til det faktum at dette tilfeldigvis skjer mens valve er på e3....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[Personlig Mening]

Link eller ikke, du trenger ikke være så alt for smart for og legge 2 og 2 sammen,

Valve har løyet klart i denne saken, og jeg tviler ikke på at de har sagt det heller,

Nok en grunn til og ikke kjøpe spillet, ikke det at jeg hadde kjøpt det uansett..

[/Personlig Mening]

Lenke til kommentar
Mente valve folka sa noe om det da kildekoden ble stjålet.  :ermm:

dei sa det, men har seinare tilstått at det var løgn.

Det har dem ikke, gi meg link hvor de tilstår det? Tenkte meg det ja :p

du må tenke deg litt grundigare igjennom neste gang. ;)

sitat frå "tilståelsen"

I siste utgave av PC Games i Tyskland, avslører man derimot i en eksklusiv artikkel at dette innbruddet slett ikke var grunnen til forsinkelsen. Det var derimot dårlig planlegging og dårlig tid som gjorde at man utsatt lanseringen ytterligere. Innbruddet og det spetakkelet som fulgte med dette tok selvfølgelig litt ekstra tid, men dette var altså bare litt smør på flesk, og en god anledning til å utsette spillet videre.

og link: http://www.games.no/showarticle.php?Xsecti...&XarticleID=303 (skal fjerne linken vist dette kan bli sett på som reklame)

ellers er eg enig i Snabben sin personlege meining. (spesielt den delen med å ikkje kjøpe spelet)

Lenke til kommentar

De har da aldri sagt at HL2 ikke kom til å bli sluppet pga at noen (han) stjal kildekoden, men det har vært misforståelser/løgner som har sagt at spillet har blitt utsatt pga tyveriet. Men dette er som ttt sa, ikke helt sant da det var andre ting som førte til utsettelsen (men det hadde nok litt med saken og gjøre også)

Lenke til kommentar

Såklart spillet ble delvis utsatt pga. leaken, det sier seg jo selv. Og til de som tror Valve fant på det, hvor naive er dere egentlig? De sier jo nå at det er dårlig planlegging, så da ser jeg liten grunn til at de skulle ha satt opp en falsk "leak" så de kunne utsatt det. Hadde de ikke villet inrømme at de ikke ville bli ferdige i tide hadde de aldri sagt det nå, så dumme er de ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...