Merlin Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg er på utkikk etter en skjerm som har en oppløsning på 1600x1200 til mitt kommende X800Pro. Er det noen skjermer der ute som kan anbefales til gameren og som ikke koster hetta av meg? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Tenkte om denne kanskje var noe til X800Pro: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=111879&cks=PRL Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Den er grei... Fetteren min har den, han er knallfornøyd! Han anbefaler den Blir nok den jeg kjøper til nye maskina også (som forøvrig kommer på tirsdag, så da blir det bygging) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Ja den ser bra ut, håper den kjører bra på X800Pro da Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ja den ser bra ut, håper den kjører bra på X800Pro da Kompatibilitetsproblemer mellom skjerm og skjermkort er en skjeldenhet, har faktisk aldri hørt om det før. Går nok fint skal du se! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Ja den ser bra ut, håper den kjører bra på X800Pro da Kompatibilitetsproblemer mellom skjerm og skjermkort er en skjeldenhet, har faktisk aldri hørt om det før. Går nok fint skal du se! Var ikke det jeg mente, men om den kjører greit på 1600x1200 med AA og AF Ifølge HW.no er den en middelklasseskjerm. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Den er grei... Fetteren min har den, han er knallfornøyd! Han anbefaler den Blir nok den jeg kjøper til nye maskina også (som forøvrig kommer på tirsdag, så da blir det bygging) Åssen pc får du? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tja, i fare for å OT, så kan jeg gi litt specs, og svare litt på topic igjen Specs er: P4 2.8, 160 GB WD, Abit IS7-G, MIST 430W PSU... Har 256 MB RAM liggende, så jeg bruker det til jeg får mer penger Skjermen greier nok å kjøre AA og AF, det er mer maskina di det kommer ann på... Hvis ikke den er kraftig nok, så kommer du nok til å slite litt, tror jeg. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Tja, i fare for å OT, så kan jeg gi litt specs, og svare litt på topic igjen Specs er: P4 2.8, 160 GB WD, Abit IS7-G, MIST 430W PSU... Har 256 MB RAM liggende, så jeg bruker det til jeg får mer penger Skjermen greier nok å kjøre AA og AF, det er mer maskina di det kommer ann på... Hvis ikke den er kraftig nok, så kommer du nok til å slite litt, tror jeg. Den er kraftig nok Takk for svarene. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Komplett er en av de dyreste på denne skjermen, se her Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Komplett er en av de dyreste på denne skjermen, se her Takker for tipset, tror jeg handler den på netshop Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 føler meg litt dum her men hva er AA og AF..? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tatt fra ordforklaringsguiden her på HW.no: AF: "Anisotropic filtering" er en filtreringsegenskap enkelte grafikkort har. Denne benyttes på 3D objekter slik at disse, når de beveger seg mot horisonten, kan tones ned og forsvinne helt inn i bakgrunnen. Dette gir mykere grafikk, men dette krever nødvendigvis prosessorkraft og kan derfor gå ut over ytelsen til grafikkortet. Anti Aliasing: Et teknikk som brukes for å bedre billedkvaliteten spesielt i 3D (spill). Anti Aliasing gjør at f.eks. kanter jevnere og ikke så hakkete. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tatt fra ordforklaringsguiden her på HW.no: AF: "Anisotropic filtering" er en filtreringsegenskap enkelte grafikkort har. Denne benyttes på 3D objekter slik at disse, når de beveger seg mot horisonten, kan tones ned og forsvinne helt inn i bakgrunnen. Dette gir mykere grafikk, men dette krever nødvendigvis prosessorkraft og kan derfor gå ut over ytelsen til grafikkortet. Anti Aliasing: Et teknikk som brukes for å bedre billedkvaliteten spesielt i 3D (spill). Anti Aliasing gjør at f.eks. kanter jevnere og ikke så hakkete. okey, takketakk Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har 957MB modellen og er veldig fornøyd... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Er faktisk på utkikk etter det samme som Merlin jeg også. Har en HP Pavilion mx70 skjerm, skikkelig irriterende for øyenene. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Er faktisk på utkikk etter det samme som Merlin jeg også. Har en HP Pavilion mx70 skjerm, skikkelig irriterende for øyenene. Thomas, hvis du evntuelt kjøper en ny skjerm gidder du da å sende en PM til meg? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Er faktisk på utkikk etter det samme som Merlin jeg også. Har en HP Pavilion mx70 skjerm, skikkelig irriterende for øyenene. Thomas, hvis du evntuelt kjøper en ny skjerm gidder du da å sende en PM til meg? Etter jeg har motatt den? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Hvis du kjøper en skjerm vil jeg gjerne høre hvordan den er og slikt i spill ved høye oppløsninger, hva slags skal du kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå