Gå til innhold

Skjerm til X800Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja den ser bra ut, håper den kjører bra på X800Pro da ;)

Kompatibilitetsproblemer mellom skjerm og skjermkort er en skjeldenhet, har faktisk aldri hørt om det før. Går nok fint skal du se!

Var ikke det jeg mente, men om den kjører greit på 1600x1200 med AA og AF ;) Ifølge HW.no er den en middelklasseskjerm.

Lenke til kommentar

Tja, i fare for å OT, så kan jeg gi litt specs, og svare litt på topic igjen ;)

Specs er: P4 2.8, 160 GB WD, Abit IS7-G, MIST 430W PSU... Har 256 MB RAM liggende, så jeg bruker det til jeg får mer penger ;)

Skjermen greier nok å kjøre AA og AF, det er mer maskina di det kommer ann på... Hvis ikke den er kraftig nok, så kommer du nok til å slite litt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Tja, i fare for å OT, så kan jeg gi litt specs, og svare litt på topic igjen ;)

Specs er: P4 2.8, 160 GB WD, Abit IS7-G, MIST 430W PSU... Har 256 MB RAM liggende, så jeg bruker det til jeg får mer penger ;)

Skjermen greier nok å kjøre AA og AF, det er mer maskina di det kommer ann på... Hvis ikke den er kraftig nok, så kommer du nok til å slite litt, tror jeg.

Den er kraftig nok ;) Takk for svarene.

Lenke til kommentar

Tatt fra ordforklaringsguiden her på HW.no:

AF: "Anisotropic filtering" er en filtreringsegenskap enkelte grafikkort har. Denne benyttes på 3D objekter slik at disse, når de beveger seg mot horisonten, kan tones ned og forsvinne helt inn i bakgrunnen. Dette gir mykere grafikk, men dette krever nødvendigvis prosessorkraft og kan derfor gå ut over ytelsen til grafikkortet.

Anti Aliasing: Et teknikk som brukes for å bedre billedkvaliteten spesielt i 3D (spill). Anti Aliasing gjør at f.eks. kanter jevnere og ikke så hakkete.

Lenke til kommentar
Tatt fra ordforklaringsguiden her på HW.no:

AF: "Anisotropic filtering" er en filtreringsegenskap enkelte grafikkort har. Denne benyttes på 3D objekter slik at disse, når de beveger seg mot horisonten, kan tones ned og forsvinne helt inn i bakgrunnen. Dette gir mykere grafikk, men dette krever nødvendigvis prosessorkraft og kan derfor gå ut over ytelsen til grafikkortet.

Anti Aliasing: Et teknikk som brukes for å bedre billedkvaliteten spesielt i 3D (spill). Anti Aliasing gjør at f.eks. kanter jevnere og ikke så hakkete.

okey, takketakk ;)

Lenke til kommentar
Er faktisk på utkikk etter det samme som Merlin jeg også.

Har en HP Pavilion mx70 skjerm, skikkelig irriterende for øyenene.

Thomas, hvis du evntuelt kjøper en ny skjerm gidder du da å sende en PM til meg?

Etter jeg har motatt den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...