Gå til innhold

HVEM SIN CPU-VIFTE BRÅKER MEST???

alexio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2x120mm papst på ca 4000 o/m til mitt swiftec vannsystem,egentilig ikke cpu vifte men du hører dem BRA fordi !:)

men da er idle temp nede i 25c. ved 7,5 v. hører du knapt viftene og har en temp på ca 45c. XP1700@ 1750mhz

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-09 16:17, Kenny000 skrev:

Men hva bruker du den til Anders?

Litt nysjerrig jeg.... :wink:

Det er egentlig en høyvifte, men brukes bare av meg til eksprimenter(kjøleeksprimenter that is :smile:) så jeg må ta med PC-en ut til kumøkka for å kunne bruke vifta, men det er litt show da :grin:

Forøvrig så skal jeg ta vare på den vifta til jeg flytter hjemmefra. En radiator foran den og vips så er det superkjøling :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har en CopperHo vifte/ribbe combo jeg kjøpte av 3Dfxcool. Den hadde en Rheostat for å styre hastigheten, men den røyk nå i helga..blei et vanvittig bråk når jeg måtte koble ut den. Den sprenger målern for turtallet, så jeg aner ikke hvor fort den går, men fort er det ihvertfall, over-->10 999 rpm. Selv overklokka kjørte jeg aldri denne på full pupp da den kjølte mer enn bra nok likevel. Men det er ihvertfall så høyt at jeg flere ganger ikke har hørt telefonen ringe...hehe... og den står rett ved siden av pc'en..

Noen som har et tips hvordan jeg enkelt kan få ned hastigheten inntil jeg får ny rheostat? Software styringa funka ihvertfall ikke...

Lenke til kommentar

Jeg har ett stykk Delta Black Label 80mm på 52db,en stykk papst 80mm på 39db,3stykk coolermaster på 33 db, ibm hdd og antec PSU som bråker en del. pluss en ekkel høyfrekvent pipende pentium boxed kjøler på gpu, som faktisk "overdøver" deltaen pga den ekstremt pipende lyden. tror jeg skal ta den av. jeg bruker headset når jeg spiller og hører på mp3s osv, så jeg hører egentlig ingenting. har baybus på kabinettviftene, skal skaffe meg en rheostat som takler deltaen også, siden den ikke trenger å bråke så fælt, maxtemp er på 39 grader :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...