alexio Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hvem er den med mest bråkete vifte? Jeg tenkte å ha en liten konkurranse her på hw... bare for å sjekke hvor folka ligger i løypa... skriv hvilken vifte dere bruker! og hvor mange db(A) den utgjør! LYKKE TIL :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Nok en gang BLOKKBOKSTAVER i emne. Jeg skal ikke bli like sur denne gangen, men det hører egentlig ikke hjemme her... Gjør som du vil... Svar: En eller annen sugen coolmaster vifte som bråker litt for mye i følge meg, men allikevel ikke mye: 36 db(tror jeg) Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Tippar det er ein eller anna gærning med Delta Black på 67dB(A) her? Sjølv har eg kanskje 15dB(A) eller noko slikt. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Quote: Jeg tenkte å ha en liten konkurranse her på hw... Hva er en konkurranse uten premier? Noe? Lenke til kommentar
CPU Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hvor hører BLOKKBOKSTAVER hjemme? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Quote: Hvor hører BLOKKBOKSTAVER hjemme? Er spørsmålet til meg som skrev til han om blokkbokstaver eller til han som skrev med blokkbokstaver. Hvis det var til meg så hører det hjemme i nødtelefonen(nødchatten). Lenke til kommentar
gunnare Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hei! Har boxed vifte til P4. Den bråker med en høyfrekvent pipelyd som gjør meg gal. Mer irreterende støy enn en billig coolermaster vifte som tross alt bråker over hele frekvensområdet. Vifta har bare blitt brukt i 2 uker. gunnare Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 ...min bråker garangtert mest. jeg har en overklokking maskin. men to vifter i kabinnetet (ikke vanlige cpu vifter, men slike man får på el-kjøp, og expert) de kjørler fra men båker også en god del... overdøver nesten tastlydene... Lenke til kommentar
JSS Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Min bråker mest, den braker <__________såå__________>mye Lenke til kommentar
Murty Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg har en Globalwin Vifte på 46db. Ingen slår den. Pluss at jeg har en harddisk som overdøver den. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Det har du IKKE ,JSS!! min bråker såå mye mer en din!..og dessuten er pappan min mye sterkere en din! Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 2 stk globalwin (46db) :smile: Hihi, det bråker FÆLT, (hvor hører blokkbokstaver hjemme?) Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 jeg har en delta 12cm vifte på cpu kjøleren min(swiftech mc462) den er på 59 DBa SLÅ DEN!! Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 har også en deltavifte(59db) bråker noe herlig. :wink: Lenke til kommentar
Ulfern Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Bruk Delta black label(min er 60mm/46db) og bruk transformator til å skru opp volt. Min 60mm greier "bare" 18v før den stopper, men da bråker den så det (nesten) ikke er artig! Ta den ut av maskina, så har du effektiv hårtørker! Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Er på jobb nå, fant frem til vårt lille pause-prosjekt. Det er en helt vanlig ribbe, men det er påmontert 8 stk GlobalWin vifter (WBK38) som hver av dem bråker med 46.5dB. De er montert oppå hverandre, noe som gjør at den blåser luft til alle kanter. Har ikke prøvd å bruke den på en cpu ennå, men ribba blir mektig rik på luft :smile: *hirr hirr* Vet ikke hvor mye bråk dette blir ( i antall dB ), men jeg kan tenke meg at det blir en del. Sitter med anlegget på full styrke og vifte-støyen er nesten like høyt =) Lenke til kommentar
house Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 jeg har en zalman 5005cu cpu kjøler på full fittings, pluss 2x enermax 80mm bak, en bigred 80mm i sida, og en coolermaster i front.. kan oxo nevne at det er 1 80mm og en 92mm vifter i mitt enermax PSU ... skal si det bråker!! og værre blir det, da jeg skal kjøpe meg 2 black delta ... og ha bak.. sette enermax forran, kansje handle på en enermax til i siden, kaste de andre stygge greiene.. men skal si det bråker.. bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Housey Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-09 17:47 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå